PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca tylko za ubezpieczenie spoleczne (bez pensji) › Re: Praca tylko za ubezpieczenie spoleczne (bez pensji)
  • Data: 2003-08-07 20:39:51
    Temat: Re: Praca tylko za ubezpieczenie spoleczne (bez pensji)
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1> szukaj wiadomości tego autora

    > W przeliczeniu na dzis kwota ta wahala sie miedzy 150 - 200 pln.
    > Jesli uwazasz, ze jest to kwota motywujaca...

    Odnoszę się nie tyle do konkretnej sytuacji, co ogólnie
    do pomysłu pozbawienia pracownika wynagrodzenia.

    Ale skoro wolisz posługiwać się konkretami, sam wykonuję
    zlecenia, za które otrzymuję miesięcznie pieniądze na
    poziomie zbliżonym do podanego przez Ciebie przedziału.
    I gdyby nie przejrzystość warunków umowy, które zresztą
    zaakceptowałem nie będąc nijak zmuszonym do podjęcia
    tej pracy, raczej bym się jej nie podjął.

    Zdaję sobie sprawę, że doświadczenie zadowodowe zdobyte
    jeszcze na studiach to ważny element przyszłego CV, ale
    nie popadajmy w desperację... Ktoś kto proponuje pracę
    przynoszącą mu korzyści, nie oferując nic w zamian praco-
    wnikowi jest w moim przekonaniu po prostu nieuczciwy.
    Przyjmując takie propozycje przyczyniamy się do kreowania
    zwyczaju, który w dalszej perspektywie może odbić się na
    nas znacznie gorzej niż brak doświadczenia i ponadto
    dotknie większą grupę osób.

    Pozdrawiam,
    --
    Jakub Berent