PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca sezonowa-zbiór owoców w Polsce › Re: Praca sezonowa-zbiór owoców w Polsce
  • Data: 2005-09-13 11:20:14
    Temat: Re: Praca sezonowa-zbiór owoców w Polsce
    Od: "mhl999 " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    B.Paciorek <s...@s...pl> napisał(a):

    > Oceńcie taką ofertę, czy to jest niska płaca?
    >
    > Praca na około 2 miesiące,
    > zakwaterowanie plus pełne wyżywienie(3 posiłki dziennie, siedem dni w
    > tygodniu jeśli pracownik pracuje 6 dni w tygodniu, jeśli 5, to weekendy
    > musi opuścić zakwaterowanie)
    > 10 godzin dziennie pracy(5 lub 6 dni w tygodniu)
    > stawka na ręke 30 PLN
    > Po przepracowaniu minimum 10 dni obligatoryjna premia- minimum +8 PLN do
    > 15PLn na każdy dzień
    > praktycznie istnieje możliwość dowolnej liczby nadgodzin po 4 PLN/h na ręke

    hmmm,
    zalozenie:
    8 tygodni (10 godzin + 2 godz.nadgodzin)
    -> 8 * 6 * 30 (dniowka)
    + 8 * 6 * 8 (nadgodziny)
    + 8 * 6 * 8 (min.premia)
    = 1440 + 384 + 384 = 2208.pln => 1104/msc

    calodniowy posilek posilek min.10.pln * 56 dni (w uproszczeniu) = 560
    zakwaterowanie drugie tyle (560)

    mnie sie wydaje, ze calkiem calkiem jak na polskie warunki,
    choc to zalezy jakie owoce sie zbiera, jakiej wydajnosci oczekujecie
    o ktorej sie zaczyna robote, ile czasu jest na posilek:)
    co to za jedzenie (a ja lubie dobrze zjesc:))
    jakie sa warunki zakwaterowania.
    pozostaje jeszcze kwestia ubezpieczen co za tym idzie jakies umowy.

    najgorzej tylko bedzie jesli zacznie padac :-)

    podoba mi sie ta oferta, moze dlatego ze prace fizyczna raktuje jako
    wypoczynek:)