PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca sezonowa - Szwecja - ? › Re: Praca sezonowa - Szwecja - ?
    From: "Wojciech Rymer" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.rec.turystyka.zorganizowana
    Subject: Re: Praca sezonowa - Szwecja - ?
    Date: Wed, 24 Jul 2002 08:57:58 +0200

    > Wybieram sie samochodem i 4 kolegami do pracy, glownie w zamiarach mamy
    > zbieranie runa lesnego...
    > Czy moze ktos byl juz zkiedys w Szecji, pracowal tam w takim lub innym
    > charaktewrze i podpowie gdzie sie udac, na co zwrocic uwage, gdzie da sie
    > cos urwac grossza, czego sie przestrzegac itd. :)

    Witam!
    byłem 2 lata temu i borówki było od cholery, a jagody tyle co kot napłakał,
    pełna wtopa, jeszcze nam się samochód rozkraczył (Vectra 1.6i) za naprawę
    której, Szwedzi zażądali 4tys koron... Poza tym najdroższe jest żarcie, tzn.
    chleb kosztuje normalnie około 12-16 koron (za bochenek), dlatego polecam
    zabrać mąkę i piec samemu. Natomiast cała reszta typu osprzęt elektroniczny
    AGD/RTV rowery ciuchy, ubrania itp. to wszystko jest tańsze niż w Polsce. Ja
    byłem w Szwecji około 800 km od Sztokholmu, i tam jest super, jeśli ktoś wie
    to miejscowość nazywa się Solleftea :))), a 30 km od niej jest skup jagód,
    gdzie również można nocować. Polecam bardzo szybko zaopatrzyć się w dokładną
    mapę Szwecji, najlepiej w Szwecji, w pkt. informacji turystycznej dają taką
    za darmo... A co do tego czy za późno, hmm 2 lata temu jechaliśmy 21 lipca,
    i musieliśmy czekać na jagodę ponad tydzień...
    Pozdrawiam.

    Wojtek

    w...@g...pl