PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca po znajomości...BZDURA !!!! › Re: Praca po znajomości...BZDURA !!!!
    From: "Adamos" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca po znajomości...BZDURA !!!!
    Date: Sun, 24 Nov 2002 23:35:21 +0100

    > Tak sobie obserwuje dyskusje szanownych grupowiczów na temat PRACY PO
    > ZNAJOMOŚCI i sobie myśle :

    ciach

    > kasa, jakiieś szkolenia, furka, skórka i komórka [ bez zbędnych
    komentarzy]
    > I PRZEDE WSZYSTKIM TRZEBA UWIERZYĆ W SWOJE UMIEJĘTNOŚCI
    > a nie narzekanie, narzekanie, narzekanie......................

    Gratuluje szczescia, osobiscie aby miec wieksza szanse w znalezieniu pracy
    po szkole sredniej (technikum samochodowe) poszedlem do wojska
    (desantowo-szturmowego), wrocilem do cywila, patrze a tu jeszcze wiekszy syf
    niz byl wczesniej, wiec mysle sobie szkoda czasu ide do szkoly, studuim
    informatyczne, ktore pozwolilo mi na udokumentowanie juz wczesniej zdobytej
    wiedzy, oraz jej poglebienie. Koniec szkoly, jedna z najwyzszych not na
    szkole, nastepna szkola: licenacjat (1 semestr bankowosci- pozniej mam
    nadzieje informatyka w finansach), nie piszac juz o prawo jezdzie, oraz
    jezyku ang w stopniu zaawansowanym, zwanym dzisiaj :komunikatywnym",
    reasumujac:
    - obsluga komputera - perfekt, podstawy sieci, linuxa itd itp
    - uregulowany stosunek do sluzby wojskowej (odbyta)
    - prawo jazdy, 7 lat bezszkodowej jazdy,
    - i niestety brak udokumentowanego doswiadczenia, bo pracy sie nie boje, a
    nie pracodawcom latwiej kogos zatrudnic na czarno.
    Moglbym tak wymieniac jeszcze kilka pozycji. Biore w lapki kilka miesiecy
    temu GW i widze takie ogloczenia: stacja paliw (sprzedawca, pracownik
    techniczny) , kilka godzin opracowywania listu motywacyjnego, druga oferta:
    pracownik vobisu, co odpowiadalo by mi najbardziej, nastepne kilka godzin
    spedzonych przy liscie motywacyjnym. Jestem pewnie na 95% ze nikt nawet nie
    przeczytal mojej oferty, listy zostaly skonstruowane w taki sposob iz
    subtelnie rzucaly sie w oczy, a mam nadzieje, ze kwalifikacji na najnizszy
    szczebel w mi nie brakuje. Takich listow bylo jeszcze wiele, na szczescie
    kolega ma sporo znajmoych w branzy instalatorow (C.O. woda, gaz itp) i
    znalazl sie taki, u ktorego teraz dorabiam na czarno na szkole. Nie wiem jak
    dlugo szukalbym dalej pracy, narazie mam srednia sytuacje, poniewaz jestem
    zadowolony z praqcodwacy, on ze mnie, tyle ze nie zawsze jest tyle pracy ile
    bym chcial, co jest adekwatne do zarobionych pieniazkow.
    Na koniec chce tylko dodac, ze mam nadzieje bedzie lepiej i z taka puenta
    was pozdrawiam.