PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca po znajomości...BZDURA !!!! › Re: Praca po znajomości...BZDURA !!!!
    From: "Agnieszka" <a...@N...hoga.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca po znajomości...BZDURA !!!!
    Date: Sat, 23 Nov 2002 09:31:52 +0100

    > moze po prostu miales szczescie??? czyli jednalk masz jakies
    kfalifikacja?
    > a jak ma znalesc prace ktos kto jest prosto po liceum?

    Ja znalazlam bez problemu bez znajomosci, zaczepilam sie w pierwszej lepszej
    pracy, pracowalam przez prawie rok za najnizsza stawke...

    >gdzie wszedzie
    > doswiadczenia wymagaja? przeciez czlowiek nie rodzi sie z doswiadczeniem
    do
    > pracy?

    Potem juz mialam doswiadczenie i kazda nastepna prace znalazlam bez
    znajomosci...

    Wiec trzeba wziac pod uwage ze skoro na poczatku jestem bez doswiadczenia,
    to musze brac kazda prace nawet za najnizsza kase, zeby zdobyc to
    doswiadczenie. Tylko niektorzy na samym poczatku chca od razu miec kase,
    stanowisko itd.

    Agnieszka