PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca po elektrotechnice › Re: Praca po elektrotechnice
    From: WL <n...@m...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca po elektrotechnice
    Date: Thu, 28 Jul 2005 19:06:41 +0200
    Sender: v...@o...pl@dif-gw.man.poznan.pl

    zasit wrote:
    > i jak zwykle najwiecej gadaja ludzie co tego nie studiuja z znaja tylko z
    > tego ze ktos cos tam cos tam
    > ja aktualnie koncze elektrotechnike inzynierska na Politechnice Gda?skiej,
    > uczelnie niczego sobie jakis tam poziom prezentuje
    > obecnie rozgladam sie za praca i ja dostalem ale nie ma w niej nic
    > szczegolnego i tak naprawde studia mi do niej bylyby calkowicie niepotrzebne
    > a co do pracy po elektrotechnice?
    > ludzie mowiecie zaklady energetyczne, elektrownie
    > bzdura !!!! do potegi piatej
    > wszelkie elektrocieplownie w trojmiescie nie zatrudniaja ludzi po
> [...]

    Jak je robisz tylko po tego inz. to sobie odpusc, szkoda czasu.

    Po skonczeniu elektrotechniki pracy nie zdazylem dobrze szukac. Sama
    mnie znalazla. Oczywiscie musialem przebrnac przez sitko rozmow
    kwalifikacyjnych. Pracuje i podoba mi sie. Trzeba wiedziec co sie umie
    robic, co sie chce robic, co jeszcze mozna przyswoic. To ze jestes
    elektrykiem po studiach, nie znaczy ze musisz pracowac w energetyce
    zawodowej.

    WL