PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca on- line

  • 1. Data: 2002-09-03 09:35:50
    Temat: Praca on- line
    Od: "Rafal" <r...@N...gazeta.pl>

    Czy w Polsce, mozna, uczciwie zarobic w internecie?

  • 2. Data: 2002-09-03 09:54:58
    Temat: Re: Praca on- line
    Od: "Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl>

    "Rafal" <r...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > Czy w Polsce, mozna, uczciwie zarobic w internecie?

    Oczywiście. Wystarczy być producentem albo sprzedawcą kabli, światłowodów
    lub osprzętu sieciowego, dominującym operatorem telekomunikacyjnym czy też
    webmasterem stron pornograficznych.

    Tomek

  • 3. Data: 2002-09-03 09:58:24
    Od: "Piotr Żebrowski" <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > lub osprzętu sieciowego, dominującym operatorem telekomunikacyjnym czy też

    Hmm ... jakoś nie jestem żadnym z powyższych i zarabiam na życie w
    internecie uczciwie.

  • 4. Data: 2002-09-03 10:57:32
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    Czesc

    >Użytkownik "Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl> napisał w wiadomości

    >Hmm ... jakoś nie jestem żadnym z powyższych i zarabiam na życie w
    >internecie uczciwie.

    A co robisz?
    Cenzorujesz, ups, moderujesz newsy?
    :)

    Pozdrawiam
    Artur

  • 5. Data: 2002-09-03 12:10:28
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl>

    > A co robisz?
    > Cenzorujesz, ups, moderujesz newsy?

    Hmmm, to się akurat robi społecznie :)
    Ale wyobraźnia więcej Ci nie podpowiada?

    :)
    Telepracująca Asmira

  • 6. Data: 2002-09-03 12:39:16
    Od: "Piotr Żebrowski" <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "artur dyksinski" <a...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:3d749552.17674513@news.gazeta.pl...
    > Czesc

    > A co robisz?
    > Cenzorujesz, ups, moderujesz newsy?

    ;) od tego są wyszukiwarki ... by zaspokoić swą ciekawość i odszukać
    człowieka o konkretnym imieniu i nazwisku i zobaczyć czym się zajmuje... ;)

  • 7. Data: 2002-09-03 13:11:19
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

    "Piotr Żebrowski" <p...@o...com.pl> wrote in message

    > ;) od tego są wyszukiwarki ... by zaspokoić swą ciekawość i odszukać
    > człowieka o konkretnym imieniu i nazwisku i zobaczyć czym się zajmuje...
    ;)

    a ja jakoś siebie nie mogę tam znaleźć.... :-(

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 8. Data: 2002-09-03 16:34:41
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net> napisał w wiadomości
    > "Piotr Żebrowski" <p...@o...com.pl> wrote in message

    > ;)
    >
    > a ja jakoś siebie nie mogę tam znaleźć.... :-(

    hmm a ja Cie jednak znalazłem.... ;)

    http://groups.google.com.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-
    8&oe=UTF-8&q=slavo-s%28n
    ospam%2...@g...net&btnG=Szukaj+z+Google

  • 9. Data: 2002-09-04 07:56:02
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

    > hmm a ja Cie jednak znalazłem.... ;)

    http://groups.google.com.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-
    8&oe=UTF-8&q=slavo-s%28n
    > ospam%2...@g...net&btnG=Szukaj+z+Google

    tak, ale to jest tylko moja aktywność newsowa wyszukiwana po nicku i nic
    więcej

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 10. Data: 2002-09-09 10:16:48
    Od: Nahia <n...@p...onet.pl>

    /o)\ Czesc, artur dyksinski i Piotr Żebrowski :-)
    \(o/ Piszecie:

    > A co robisz?

    w sumie to przylaczam sie do pytania- co prawda NA
    internecie zarabiam, ale W internecie nogdy mi sie
    nie udalo- czym sie zajmujesz? i nie, nie zamierzam
    ci konkurencji robic, po prostu ciekawi mnie to :-)

    Nahia, Department of Redundancy Department