PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca nauczyciela › Re: Praca nauczyciela
    From: heme <h...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca nauczyciela
    Date: 15 Jul 2005 06:15:19 GMT

    Monika Strojna <m...@o...pl> wrote:
    > Czy ktoś z grupowiczow wie jeżeli nauczyciel ma umowę do końca sierpnia i
    > wymówi tę umowę miesiąc przed czy może szkoła nie wyopłacić tych pieniędzy
    > za ostatni miesiąc? Do tej pory szkoła się nie wypowiedziała czy będzie
    > praca na następny rok.

    To co opisujesz to standardowe postepowanie wrednych pan dyr. w polskim
    systemie oswiatowym moja zona w ten sposob pracowala 5 lat co roku okolo
    1-10 wrzesnia informowano ja o checi podpisania nastepnej umowy na rok.
    Byloby tak pewnie do dzis gdzyby nie ciaza. Pamietaj ze szkoly nie musza
    zatrudniac CIe na czas nieokreslony po ilustam umowach na czas okreslony
    karta nauczyciela pozwala im na zatrudnianie Cie bez konca na umowy
    wystraczy ze co umowa masz inna liczbe godzin.