PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca na umowę o pracę a umowa o dzieło... › Re: Praca na umowę o pracę a umowa o dzieło...
  • Data: 2006-10-13 10:59:15
    Temat: Re: Praca na umowę o pracę a umowa o dzieło...
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13 paź o godzinie 09:41, na pl.praca.dyskusje, doktorynka
    napisał(a):

    > Tomaszu, przepraszam - faktycznie nie miałam racji. Ktoś mnie samą
    > wprowadził w błąd. Możesz pracować dla tego pracodawcy. Natomiast sprawdź
    > dokładnie kwestię podatków, jakie będziesz musial płacić (kwestię ulg
    > itd.).

    Ze względu na UoPDoOF - nie może "handlować" z byłym, obecnym pracodawcą
    opodatkowując się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych bądź
    karty podatkowej.
    Każda czynność przeprowadzona na rzecz pracodawcy byłego (w okresie dwóch
    lat) albo obecnego z automatu "wrzuca go" na KPiR (zasady ogólne) i rodzi
    konieczność odprowadzenia "normalnego" podatku.

    --
    Herbi
    13-10-2006 12:59:09