PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca na platformach › Re: Praca na platformach
  • Data: 2002-02-18 11:51:57
    Temat: Re: Praca na platformach
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy pracodawca jest zobowiązany do zwrotu kosztu nauki, dojazdów, itp. ?
    > Co mówi o tym kodeks pracy ? Może zawracając mi część poniesionych kosztów
    > mógłby sam coś odpisać z podatku ?

    Z tego co mi wiadomo to pracodawca nie jest do niczego zobowiązany. Co
    prawda możesz złożyć podanie z prośbą o dofinansowanie studiów ale to czy
    się zgodzi czy nie zależy tylko i wyłącznie od jego dobrej woli. Są nawet
    takie przepisy jednak mówią one tylko o takiej możliwości i nikogo do
    niczego nie zmuszają. (z tego co wiem)
    Pozdrawiam.