PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca "na czarno" a CV › Re: Praca "na czarno" a CV
    From: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca "na czarno" a CV
    Date: Sun, 5 Oct 2003 22:53:04 +0200

    Użytkownik "Marsiuu" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:blpv8f$fto$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > ty nic nie rozumiesz, tylko ci dzieci przybywa - tak mawial moj kolega.
    >
    > nikt, a zwlaszcza ja, nie powiedzial czyja kultura jest lepsza, czy
    gorsza -
    > chodzi o doswiadczenie pracy w innej kulturze. wybacz, ze zadam osobiste
    > pytanie? - pracowales w innej kulturze? pracowales w duzej korporacji?
    > pozdrawiam
    > mariusz
    > ps: zawsze tak szybko porownujesz?

    U nas w duzych firmach boja sie obecnie przyjmowac mlodych ludzi na niskie
    stanowiska z bogatym doswiadczeniem. Idealem byloby wrocic do polskiej filii
    firmy w ktorej sie pracowalo za granica, na zasadzie przeniesienia.
    W latach 90-ych..owszem, wtedy wystarczylo, ze ktos niezle mowil po
    angielsku i liznal troche swiata i blyskawicznie awansowal, byl
    rozchwytywany.
    Czytalem gdzies, ze najgorzej jest w srodowisku akademickim. Jesli wroci
    ktos bez ukladow z dorobkiem zagranicznym zdobytym nie w ramach wymiany
    miedzy zaprzyjaznionymi uczelniami a dzieki wlasnym zdolnosciom, to ma
    wielkie problemy w dopasowaniu sie w schematy uczelni. Sa problemy z
    uznaniem zdobytych tytulow itp...no...chyba, zeby Nobla dostal..

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##