PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca na czarno... › Re: Praca na czarno...
    From: "candina" <candina[malpa]@o2.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca na czarno...
    Date: Fri, 8 Jul 2005 19:48:07 +0200

> [...]
    > jeżdzi drogim samochodem. A tutaj wielkie paniska. Na emeryture, której
    nigdy
    > nie dostaną, zaczynają oszczędzać w wieku 24 lat albo i wcześniej. Możesz
    nie
    > polecać. Powiedz to mojej córce. Śmiechem Cie zabije. Właśnie zdała
    maturę. Od
    > dawna chciała uczyć się dalej, ale nie tutaj w tym grajdole. Wymyśliła że
    > pojedzie do Anglii. Tam sie okazało ze ten jej super angielski jest za
    kiepski.
    > To poszła do rocznej szkoły angielskiego Szkoła tania 50 funtów wpisowe.
    Ale
    > mieszkanie dla takiej siuśki drogie. Też 50 funtów ale na tydzień. Wiesz
    co
    > zrobiła żeby byś niezależną. Znalazła sobie pracę. Dostaje 140 funtów
    tygodniowo
    > za 5 dni po 6 godzin. Oczywiscie na czarno. Ona za 5 lat będzie sobie żyła
    jak
    > panisko.
    tylko nie bierzecie pod uwage czynnikow losowych... wystarczy ze zlamie tam
    reke to kopna jej do d... i podziekuja

    Wiesz czym się róznicie. Ona ma normalne podejście do życia a Ty ze
    > swoim podejściem i wybrzydzaniem dokąd nie pośpisz w kartonie na dworcu
    > autobusowym w Londynie nigdy nie zmądrzejesz.

    lol :-)

    p.s. tradycyjna mentalnosc... czlowiek jedzie za granice... tam jest nikim
    ale cieszy sie ze ma prace... bys moze napisal czym sie tam oficjalnie
    zajmuje? praca pracy nierowna...