PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca na chorobowym › Re: Praca na chorobowym
    From: Maverick <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca na chorobowym
    Date: Sun, 13 Apr 2008 19:16:11 +0200

    Wojciech Jaczewski pisze:

    > Robią to, co uważają za słuszne.
    > Wielu ludzi nie traktuje pracodawcy (firmy) jako wroga, więc gdy jest taka
    > potrzeba i możliwość - warto czasem pójść mu na rękę, nawet jeśli jest
    > okazja aby tego uniknąć.

    Czyli moze zle sie wyrazilem - polecenie znaczylo ze nie ja to sam
    wymyslilem, tylko nasz wspolny "przelozony" (w znaczeniu project
    manager) - firme traktujemy jako druga rodzine, drugi dom, atmosfera
    jest bardzo rodzinna i przyjemna, wiec nie traktujemy jej jako wroga,
    ktorego nalezy zwalczac przy kazdej okazji.

    > Lekarz nie zawsze jest w stanie dokładnie przewidzieć, do kiedy dana osoba
    > nie będzie zdolna do pracy. Widocznie żona twórcy wątku wcześniej odzyskała
    > tę zdolność niż przewidział to lekarz.

    Chodzilo bardziej o to , ze juz dobrze sie czula, normalnie jednak
    siedziala by w domu do konca zwolnienia, tak aby nie kombinowac, ale
    poniewaz byla potrzebna (wsyzstkim zalezy aby jak najszybciej dokonac
    poprawek u klienta) to przyszla.

    Ja chcialem bardziej z ciekawosci poznac przepisy prawa ktore okresla
    konsekwencje prawne takiego postepowania.

    PS Kontroli sie raczej nie ma co spodziewac.
    PS 2 Firma zawsze placila za nadgodziny, ktorych zreszta nie ma duzo,
    podwyzki sa , bonusy , placa dobrze, wiec nie ma zadnego wykorzystywania
    pracownikow.