PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca dla osoby niepełnoletniej.

  • 1. Data: 2009-04-06 15:12:05
    Temat: Praca dla osoby niepełnoletniej.
    Od: "TeDe" <p...@i...eu>

    Witam wszystkich.
    Mam 16 lat i szukam pracy na wakacje, ale nie widzi mi się roznoszenie
    ulotek. Czy ktoś ma jakiś pomysł co innego mógłby robić 16-latek?
    Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-04-06 15:18:21
    Temat: Re: Praca dla osoby niepełnoletniej.
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > Mam 16 lat i szukam pracy na wakacje, ale nie widzi mi się roznoszenie
    > ulotek. Czy ktoś ma jakiś pomysł co innego mógłby robić 16-latek?
    > Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.

    Myślę, że mógłby np. być junior adminem Oracle.

    Pod warunkiem oczywiście, że się na tym zna - i podobnie z każdym innym
    tematem. Wiek nie ma zbyt wiele do rzeczy.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 3. Data: 2009-04-06 15:21:25
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-06, TeDe <p...@i...eu> wrote:

    > Witam wszystkich.
    > Mam 16 lat i szukam pracy na wakacje, ale nie widzi mi się roznoszenie
    > ulotek. Czy ktoś ma jakiś pomysł co innego mógłby robić 16-latek?
    > Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.

    Przepisywanie tekstów (np. prac dyplomowych/magisterskich).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2009-04-06 18:35:30
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    > Przepisywanie tekstów (np. prac dyplomowych/magisterskich).

    Z czego się przepiuje prace dyplomowe/magisterskie?

    --
    andreas

  • 5. Data: 2009-04-06 18:40:40
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-06, andreas <a...@y...com> wrote:

    [...]

    > Z czego się przepiuje prace dyplomowe/magisterskie?

    Mnie się zazwyczaj dostawało (ale to już szmat czasu temu) odręczne
    notatki, pozaznaczane fragmenty książek itp.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2009-04-06 21:21:44
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrngtk7gl.dpa.proteus@pl-test.org Wojciech Bancer

    > Przepisywanie tekstów (np. prac dyplomowych/magisterskich).
    Już ja widzę 16-latka ze znajomością zasad składu.

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2009-04-06 21:49:07
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om>

    Jotte wrote:
    > Już ja widzę 16-latka ze znajomością zasad składu.

    A widzisz dzisiejszych magistrów kierunków "z dolnej półki" ze
    znajomością składu? ;)

    P.

  • 8. Data: 2009-04-06 21:56:11
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:grdtco$obo$1@inews.gazeta.pl Piotr C.
    <k...@...m.a.i.l.c.om> pisze:

    > A widzisz dzisiejszych magistrów kierunków "z dolnej półki" ze znajomością
    > składu? ;)
    Z wyższych też nie. Ale po co oni się maja na tym znać? Niech się znają na
    swoim.
    Byle nie brali się oni za świadczenie "usług" w tej materii.
    Niech każdy robi to, na czym się zna.

    --
    Jotte

  • 9. Data: 2009-04-06 22:15:50
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Mon, 6 Apr 2009 20:35:30 +0200, "andreas" <a...@y...com>
    wrote:

    >Z czego się przepiuje prace dyplomowe/magisterskie?

    Z cudzych prac, oczywiście.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 10. Data: 2009-04-06 22:37:23
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-06, Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    [...]

    > Byle nie brali się oni za świadczenie "usług" w tej materii.
    > Niech każdy robi to, na czym się zna.

    Prace to się przepisuje pod wymagania promotorów, a nie dla drukarni.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl