PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca czy wyzysk? Lamanie praw czy nie? › Re: Praca czy wyzysk? Lamanie praw czy nie?
    From: Cam <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca czy wyzysk? Lamanie praw czy nie?
    Date: Sat, 18 Dec 2004 13:24:34 +0100

    On 2004-12-16 14:59:59 +0100, "Klapuch :-)" <k...@o...-p-l> said:

    > a mnie zarobek 4500 jest raczej niewyobrazalny...

    Wiesz, ale moje CV to trzeba na papierze toaletowym spisywać, tyle tam
    pozycji. Jak pojawiają się czasami w sieci wątki nt. wymagań
    pracodawców, co to chcą takiego, co umie i to i tamto i jeszcze tamto -
    obśmiewane, bo przecież nie da się tego wszystkiego naumieć, to ja ze
    wstydem siedzę cicho :-)

    Mając oparcie w rodzinie (finansowe głównie) staraj się planować
    karierę, uczyć rzeczy potrzebnych i gromadzić dorobek: realizacje,
    którymi mógłbyś się pochwalić. Ja w zamierzchłych czasach swoją pracą
    wspierałem fundację dla chorych dzieci. Fundacja się rozrastała,
    stawała wpływowa i prace dla nich wykonane zaczęły być niezłą
    rekomendacją.

    pozdrawiam przedświątecznie
    Cam

    PS. I jeszcze spotkałem w życiu paru naprawdę życzliwych ludzi. Są
    tacy, naprawdę.