PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca agenta ubezpieczeniowego - jakie zarobki ? › Re: Praca agenta ubezpieczeniowego - jakie zarobki ?
    From: "Alajna" <l...@p...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca agenta ubezpieczeniowego - jakie zarobki ?
    Date: Fri, 21 May 2004 16:45:12 +0200

    Użytkownik "/silver" <f...@u...cy> napisał w wiadomości
    news:Xns94EF9C7BBDC62silverhokejpl@212.76.33.132...
    > "Alajna" <j...@p...com> wrote in news:
    >
    > W takim razie to malo powazna propozycja, o tyle tylko dobra, ze Klient
    sam
    > sie do Ciebie zglasza. Mozna zalozyc, ze wczesniej to stanowisko zajmowala
    > osoba z 1/34 etatu, wczesniej 1/2 a pierwotnie caly etat.

    > Realnie wszystko zalezy od wysokosci obrotu. Za malo informacji -
    > komunikacyjne, majatkowe, zyciowe, inne?
    >
    > /silver

    Sa to ubezpieczenia zyciowe. Stanowisko TEORETYCZNIE jest nowotworzone, ale
    jak jest naprawde, to nie wiem. Odpowiedzialam na oferte, w ktorej
    zaproponowane bylo stanowisko "asystentki", w kolejnej rozmowie okazalo sie,
    ze jest to "asystentka - agentka", a w koncu wyszlo na jaw, ze jest to
    "agentka - akwizytorka". Proponuja ogromne prowizje za kazda podpisana
    umowe. Teraz uczestnicze w kursie, ktory teoretycznie mial trwac ok 150
    godzin, a tak naprawde dolaczylam do grupy, ktora kurs za dwa tygodnie
    skonczy. Potem mam podpisac z nimi umowe na 12 miesiecy pracy - w przeciwnym
    wypadku mam zwrocic koszt kursu.
    Firma jest z tych "powaznych" i "znanych", ale nie w Polsce... ;)
    Jak to jest z tymi ubezpieczalniami naprawde?
    Pozdrawiam serdecznie
    Alajna