PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla... › Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
    From: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
    Date: Wed, 13 Oct 2004 11:43:06 +0000 (UTC)

    In article <ckj08q$4mj$1@atlantis.news.tpi.pl> "PiotrG"
    >From: "PiotrG" <p...@s...com.pl>
    >Subject: Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
    >Date: Wed, 13 Oct 2004 12:32:27 +0200

    >Ja nie mowilem, ze nigdy tak nie ma - chodzilo o to, ze IMHO jest
    >to zjawisko marginalne.

    A skad masz takie dane zeby stwierdzic, ze jest to zjawisko marginalne?
    Nie znam szczegolow ale w pewnej firmie prowadzono rekrutacje i zglosilo sie
    ponad 60 osob z czego minimalnym zestawem wymaganych umiejetnosci moglo sie
    wykazac 13 osob a przyjeto jedna osobe.
    Nie bralem udzialu w tych pracach tylko poznalem efekt czyli tego przyjetego
    i z grubsza jego zakres wiedzy merytorycznej (dostateczny).
    Natomiast przyjeto pozniej nastepna osobe juz bez rekrutacji, ktora musiala
    miec uklady bo poziom merytoryczny jaki reprezentowala byl zalosny.
    Nie twierdze ze wszystkie rekrutacje przebiegaja tak samo ...

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name