PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca Interwencyjna

  • 1. Data: 2006-06-27 14:51:42
    Temat: Praca Interwencyjna
    Od: "Ziutek" <z...@E...PL>

    Mam wielka prosbe o wytlumaczenie tematyki Praca Interwencyjna.

    1.Gdzie moge znalezc cokolwiek na ten temat ( jakie akty prawne )

    2. Jestem bezrobotną osobą zarejestrowaną w Urzędzie Pracy. W Starostwie
    Powiatowym jest stanowisko pracy za zasadzie Pracy Interwencyjnej. Mam
    szanse na to zeby ta prace dostac. Moje pytania sa nastepujące:

    Na jakiej zasadzie bede zatrudniony ? Umowa o prace , umowa zlecenie ?
    Z kim bede podpisywal taka umowe czyli kto mnie bedzie zatrudnial Urzad
    Pracy czy Starostwo ?

    Kto bedzie wypłacał mi zarobki ?

    Na jaki czas zostaje zawarta taka umowa ?

    Czym to sie rozni od zwyklej umowy o prace ?

    Uprzejmie prosze o pomoc lub wskazanie źródeł

  • 2. Data: 2006-06-27 14:53:48
    Temat: Re: Praca Interwencyjna
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Ziutek napisał(a):
    > Mam wielka prosbe o wytlumaczenie tematyki Praca Interwencyjna.

    ...a co Ci powiedzieli w Urzędzie Pracy?

    --
    czarny
    .:: _____________www.czarnobiale.pl_____________ ::.

  • 3. Data: 2006-06-27 16:46:22
    Od: "Ziutek" <z...@E...PL>

    Użytkownik "czarny" <m...@f...art.lp> napisał w wiadomości

    > ...a co Ci powiedzieli w Urzędzie Pracy?
    >
    > --
    > czarny

    Niewiele :(

  • 4. Data: 2006-06-27 17:20:15
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Niewiele :(

    Człowieku, badz na tyle rozgarniety, jak nie zapytasz w UP., to skad my mamy
    wiedziec, o czym z nimi rozmawiales?
    Wojtek

  • 5. Data: 2006-06-28 05:22:37
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Tue, 27 Jun 2006 16:51:42 +0200, Ziutek napisał(a):

    > Mam wielka prosbe o wytlumaczenie tematyki Praca Interwencyjna.
    >
    > 1.Gdzie moge znalezc cokolwiek na ten temat ( jakie akty prawne )

    Ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z 20 kwietnia
    2004 r. (z późniejszymi zmianami)

    > Na jakiej zasadzie bede zatrudniony ? Umowa o prace , umowa zlecenie ?
    > Z kim bede podpisywal taka umowe czyli kto mnie bedzie zatrudnial Urzad
    > Pracy czy Starostwo ?

    Umowa o pracę zawarta z pracodawcą.

    > Kto bedzie wypłacał mi zarobki ?

    Pracodawca.

    > Na jaki czas zostaje zawarta taka umowa ?

    Zależ od umowy zawartej pomiędzy pracodawca a PUP.

    > Czym to sie rozni od zwyklej umowy o prace ?

    Niczym.

    3m się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 6. Data: 2006-06-28 09:43:15
    Od: "Ziutek" <z...@E...PL>

    Użytkownik "Waldemar "Jakec" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:1s3v1fvpe9ezq.1l52o3x1nhdnw.dlg@40tude.net...

> [...]
    >
    > Umowa o pracę zawarta z pracodawcą.

    > Pracodawca.

    > Zależ od umowy zawartej pomiędzy pracodawca a PUP.

    Bardzo Panu dziękuję. Pytałem w Urzędzie Pracy ale u nas maja nowe Panie
    któe niewiele wiedzą.

    Jeszcze jedno pytanko ?

    Czy moja pensja będzie niższa niż w przypadku zwykłego zatrudnienia omijając
    Urząd Pracy ?

  • 7. Data: 2006-06-29 05:25:19
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Wed, 28 Jun 2006 11:43:15 +0200, Ziutek napisał(a):

    > Jeszcze jedno pytanko ?
    >
    > Czy moja pensja będzie niższa niż w przypadku zwykłego zatrudnienia omijając
    > Urząd Pracy ?

    Nie.

    3m się.