PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca › Re: Praca
    From: s...@r...net.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca
    Date: Sat, 25 Oct 2003 18:48:22 GMT

    Przeglądałem już polonia-it, ale właśnie informacje tam nie aplikują jakby
    do mnie, bo nie mam wykształcenia wyższego. Probowałem wysłać posta, ale nie
    mogłem się zarejestrować. Nie sądze żeby to wynikało z mojej nieudolności
    (Ale kto wie). Napisałeś, ...chyba że jesteś dobry w swoim fachu. Już
    pomijam czy jestem na tyle dobry, ale czy bez studów wogóle jakaś firma
    przystąpi do procesu rekrutacyjnego (weryfikującego).

    Dzięki
    Łukasz