PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca › Re: Praca
  • Data: 2002-10-20 22:34:14
    Temat: Re: Praca
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "magnes66" <m...@w...pl> writes:

    > Szanowny Interesancie,
    >
    > Witam Cię serdecznie i przesyłam poniższe informacje jako odpowiedź na Twoje
    > zgłoszenie co do chęci podjęcia telepracy. Do Twoich obowiązków będzie
    > należała organizacja reklamy, odpowiedź na zgłoszenia potencjalnych klientów
    > i dystrybucja internetowa oferowanego produktu. Firma udzieli Ci pełnego
    > przeszkolenia, fachowego wsparcia oraz dostarczy produkt gotowy do
    > sprzedaży.
    > Oferowane zatrudnienie ma charakter pracy z siedzibą w domu ( z
    > angielskiego: home-based).
> [...]

    [...]

    spam! jeszcze raz spam!

    dostalam ta "superoferte" na maila. postanowilam, ze sie czegos wiecej
    dowiem.
    wyslalam maila z zapytaniem. dostalam na niego "bardziej szczeglowa"
    oferte, z zadaniem zadeklarowania sie czy wchodze w to czy nie.

    odpisalam, zadajac istotne pytania: o umowe o prace, o sposob
    rozliczania etc.

    list nie doszedl do adreseta, odbil sie bo... uzytkownik na darmowym
    koncie, z ktorego to zostalo wyslane, przekroczyl quote :)

    tyle w temacie tejze oferty :)

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net