PracaGrupypl.praca.dyskusje › Powazne agencje pracy

  • 1. Data: 2002-06-27 12:02:41
    Temat: Powazne agencje pracy
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    Hej!

    Jakie znacie powazne agencje pracy, w ktorych bazach warto sie
    zarejestrowac? Takie co szukaja ludzi dla duzych, renomowanych
    firm.

    Piotr

  • 2. Data: 2002-06-27 12:18:19
    Temat: Re: Powazne agencje pracy
    Od: "qwert" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Hej!
    >
    > Jakie znacie powazne agencje pracy, w ktorych bazach warto sie
    > zarejestrowac? Takie co szukaja ludzi dla duzych, renomowanych
    > firm.

    www.pracuj.pl
    www.praca4u.tk

    co do tego drugiego to zartowalem dopiero zarejestrowalem domene :)

    .
    .
    ..

    .

  • 3. Data: 2002-06-27 13:58:13
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    >www.pracuj.pl

    nie mowilem o typowo internetowych portala, gdzie jak sie
    zarejestrujesz to i tak tego nie czyta, tylko o powaznych firmach

  • 4. Data: 2002-06-27 16:10:55
    Od: "Marchewka" <i...@w...pl>

    > nie mowilem o typowo internetowych portala, gdzie jak sie
    > zarejestrujesz to i tak tego nie czyta, tylko o powaznych firmach

    Znajdziesz je w "Gazecie Wyborczej", w dodatku "Praca". Sadze, ze
    niezaleznie od tego, w jakim regionie mieszkasz. W dodatku warszawskim jest
    tego 2 strony.
    Chyba najlepsze sa oddzialy zagranicznych firm, choc jakosc ich pracy tez
    jest czasami dyskusyjna.
    Pozdrawiam
    M.

  • 5. Data: 2002-06-27 20:22:51
    Od: Konrad 'kaspy' Palczynski <k...@s...uci.agh.edu.pl>

    Marchewka wrote:

> [...]
    > tego 2 strony.
    > Chyba najlepsze sa oddzialy zagranicznych firm, choc jakosc ich pracy tez

    Wlasnie moja znajomy, wiedziony przykladem z Wa-wy kupil wydanie z
    Krakowa. Tam takiej wkladki nie ma. W Lubelskim tez nie bylo, z tego co
    pamietam.

    --
    -- Konrad "Kaspy" Palczynski --
    -- http://www.kaspy.z.pl ------

  • 6. Data: 2002-06-27 20:54:57
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    to moglbys zdradzic kilka najbardziej cenionych

    bo poza warszawa, w dodatkach praca straszna posucha

  • 7. Data: 2002-06-28 06:55:56
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > Jakie znacie powazne agencje pracy, w ktorych bazach warto sie
    > zarejestrowac? Takie co szukaja ludzi dla duzych, renomowanych
    > firm.

    www.astroman.pl
    http://www.grafton.pl/

    oby tylko kandydatom "wielkości" wystarczyło:P

    Wojtek

  • 8. Data: 2002-06-28 08:43:56
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "fotech"
    > www.astroman.pl
    > http://www.grafton.pl/
    >
    > oby tylko kandydatom "wielkości" wystarczyło:P

    http://www.wakat.com.pl/
    *** blad ***

  • 9. Data: 2002-06-28 10:42:02
    Od: "Marchewka" <i...@w...pl>

    > warszawskim jest
    > ich pracy tez
    >

    > to moglbys zdradzic kilka najbardziej cenionych
    >
    > bo poza warszawa, w dodatkach praca straszna posucha

    Moglabym :-)
    Choc nie wiem, tak naprawde, ktore sa "najbardziej cenione".
    Adecco, Bigram, Hill International, Most Wanted, Grafton Recruitment,
    P.B.A., Allbecon,
    SMG/KRC, Naj International, Nicholson International, People, Go Up, Notio.
    Czesc z
    nich ma pewnie oddzialy poza Warszawa, w wiekszych miastach. Sprawdz na www
    tych firm.
    Na www Gazety tez pewnie beda podane takie firmy. I w innych portalach o
    pracy.
    Jesli dostap do netu ograniczony, to mozna (moze) kupic warszawski dodatek
    Praca w miescie, w ktorym wychodzi regionalny dodatek. Napisalam "moze", bo
    nie wiem, jak jest w innych miastach, ale w Łodzi na pewno. W redakcji
    Gazety lub w biurze ogloszen, w poniedzialek, poza lodzkim dodatkiem, jest w
    sprzedazy takze warszawski wlasnie. Nie wiem, czy to nie jest odosobniony
    przypadek, z racji tego, ze duzo Łodzian szuka pracy w Wa-wie. No i jest
    blisko.
    Powodzenia!
    M.
    Gdybys jednak zechcial skorzystac z portali, to:
    http://www.jobpilot.pl
    http://kariera.wprost.pl
    http://www.topjobs.pl
    http://jobs.pl
    http://www.pracaonline.pl
    http://www.jobaid.pl
    http://www.praca.onet.pl
    http://praca.wp.pl
    http://www.trader.pl
    http://www.tmpw.com.pl
    http://www.smgkrchr.com.pl
    http://www.turnaround.pl
    http://pbs.com.pl
    http://www.pba.com.pl
    http://www.tempservice.com.pl
    http://www.wakat.com.pl

  • 10. Data: 2002-06-28 13:09:10
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    >Moglabym :-)
    >Choc nie wiem, tak naprawde, ktore sa "najbardziej cenione".
    >Adecco, Bigram, Hill International, Most Wanted, Grafton
    Recruitment,

    dzieki