PracaGrupypl.praca.dyskusjePotrzebuje porady... › Re: Potrzebuje porady...
  • Data: 2004-11-01 22:08:04
    Temat: Re: Potrzebuje porady...
    Od: gromax <g...@U...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > posrednika, ktora nie zrozumiala angielsko jezycznej dokumentacji. Teraz
    > moje pytanie co zrobic jezeli posrednik nie zechce mi wyplacic moich
    > pieniedzy?

    odpowiedź jest prosta. jak masz umowę o wykonanie podpisaną,
    wykonałeś robotę i jest to wykonane poprawnie, to co najwyżej
    będziesz sie musiał powłóczyć po sądach i wygraną masz pewną.
    Jeżeli natomiast umowa była "na twarz"... to wszystko zależy od woli
    zlecającego.

    PS dość enigmatycznie się wyraziłeś o podpisaniu umowy, mi to
    bardziej zapachniało "protokołem odbiorczym". I przy "dużych" firmach
    musisz wziac pod uwagę, że często kompetencje się "rozchodzą" po
    różnych osobach i czasem trzeba poświęcić sporo czasu dla
    zlokalizowania tych osób właściwych

    > Pozdrawiam
    >
    > Pawel P.
    gromax