PracaGrupypl.praca.szukanaPotrzebuję pomocy finansowej !!!!!! › Re: Potrzebuję pomocy finansowej !!!!!!
  • Data: 2002-04-30 20:25:59
    Temat: Re: Potrzebuję pomocy finansowej !!!!!!
    Od: "Shimo" <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > przeczytaj post dokladnie....zobacz ile jego dzieci maja lat.... wyglada
    na
    > to, ze rodzine zakladal
    > dawno.... skad mogl przypuszczac, ze za x lat nastapia takie czasy jak
    teraz
    > ?????
    > podobno mialo byc tylko lepiej......
    > Tak btw.... nie wszyscy chca czegos w zamian pani materialistko...sa
    ludzie,
    > ktorzy chetnie potrafia
    > udzielic pomocy nie oczekujac niczego w zamian.Sadze, ze mozesz sie
    > wymeldowac juz z tej
> [...]

    Nie badz taki ostry , My nadal nie wiemy jakie kwalifikacje zawodowe ,
    przygotowanie merytoryczne ma ten Pan , pisze o rzeczach ciezkich ( o ile to
    prawda ) nie kwestionuje tego , ja sam 1.5 roku szukalem JAKIEJKOLWIEK pracy
    , ktora dalaby jedynie pieniadze na przezycie.
    jednym slowem niech w koncu napisze cos o sobie od strony zawodowej , a
    Tobie 04:0B:6E:1D chwala za dobre serce w tych bezdusznych czasach :)

    Shimo