PracaGrupypl.praca.szukanaPotrzebuję pomocy finansowej !!!!!! › Re: Potrzebuję pomocy finansowej !!!!!!
  • Data: 2002-04-30 19:01:39
    Temat: Re: Potrzebuję pomocy finansowej !!!!!!
    Od: "04:0B:6E:1D" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > w takim razie ja mam pytanie - dlaczego zakladales tak wielka rodzine w
    > czasach kiedy utrzymanie nawet jednego dziecka przez pracujacych odbydwoje
    > rodzicow jest nie lada wyzwaniem???
    > poza tym najlatwiej prosic o pieniadze - a co mozesz zaoferowac wzamian???
    >
    > Elka

    przeczytaj post dokladnie....zobacz ile jego dzieci maja lat.... wyglada na
    to, ze rodzine zakladal
    dawno.... skad mogl przypuszczac, ze za x lat nastapia takie czasy jak teraz
    ?????
    podobno mialo byc tylko lepiej......
    Tak btw.... nie wszyscy chca czegos w zamian pani materialistko...sa ludzie,
    ktorzy chetnie potrafia
    udzielic pomocy nie oczekujac niczego w zamian.Sadze, ze mozesz sie
    wymeldowac juz z tej
    dyskusji i nie zycze Ci abys byla w podobnej sytuacji i zeby ktos sie
    zapytal "a co dostane w zamian".

    Ps.... jestes zalosna w tym momencie, wiesz o tym?

    Pozdrawiam
    Krzysiek