PracaGrupypl.praca.szukana › Potrzebuję pomocy finansowej !!!!!!

  • 1. Data: 2002-04-27 22:02:34
    Temat: Potrzebuję pomocy finansowej !!!!!!
    Od: "Marek" <g...@N...poczta.gazeta.pl>

    Obydwoje z żoną jesteśmy bezrobotni i nie możemy znaleźć żadnej pracy, mamy
    czworo dorastających dzieci jeśli ktoś może nam pomóc to z góry dziękuję
    NR.KONTA mBank 79114020040000350209840445

  • 2. Data: 2002-04-28 11:43:11
    Temat: Re: Potrzebuję pomocy finansowej !!!!!!
    Od: "Marcin I." <b...@a...pl>

    Tajemniczy(a) "Marek" <g...@N...poczta.gazeta.pl> wystukał(a) na
    klawiaturze parę literek w wiadomości news:aaf75q$11f$1@news.gazeta.pl...
> [...]
    > czworo dorastających dzieci jeśli ktoś może nam pomóc to z góry dziękuję
    > NR.KONTA mBank 79114020040000350209840445

    Opowiedz cos o sobie, co robisz, jakie doswiadczenie zawodowe...
    Juz ktos wplacil pieniadze???

  • 3. Data: 2002-04-28 15:31:09
    Od: "Shimo" <p...@c...pl>

    Użytkownik "Marek" <g...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czworo dorastających dzieci jeśli ktoś może nam pomóc to z góry dziękuję
    > NR.KONTA mBank 79114020040000350209840445

    Tak bez adresu , numeru telefonu , zadnych namiarow , juz sie rozpedzilem ,
    kilka razy serce mi zmieklo i dalem sie nabrac pewnie jeszcze do dzisiaj
    rycza ze smiechu , ja latwo nabrac

    I nie twierdze ze Ty jestes taki sam , tylko wybacz ze po takim lakonicznym
    mailu ludzie pomoga

    Shimo

  • 4. Data: 2002-04-28 22:07:23
    Od: "04:0B:6E:1D" <n...@a...pl>

    wiec ja tez mam prosbe :-)
    wlasnie jestem na etapie zmiany samochodu ... szukam pracy ale jakos znalesc
    nie moge...
    wiadomo jak teraz z tym jest ....
    moze ktos mnie wspomoze finansowo albo zaoferuje jakies stanowisko ? :)))

    info na priv :)
    k...@g...co.uk

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 5. Data: 2002-04-29 03:05:44
    Od: "Vladbal" <d...@w...pl>

    A, wlasciwie, dlaczego i ja nie mailbym czegos dostac? Zwlaszcza za darmo..

    Vladbal

  • 6. Data: 2002-04-29 11:35:09
    Od: "04:0B:6E:1D" <n...@a...pl>

    :-))))

  • 7. Data: 2002-04-29 13:42:24
    Od: "jarpol" <j...@a...pl>

    sprobojcie ladnie poprosic moze ktos sie znajdzie kto wam pomoze - zycze
    powodzenia.
    pozdrawiam

  • 8. Data: 2002-04-29 22:49:57
    Od: "Marek Gajewski" <g...@N...poczta.gazeta.pl>

    Marek <g...@N...poczta.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > NR.KONTA mBank 79114020040000350209840445
    > Widzę że rospętałem ożywioną dyskusję.Zgadzam się z tymi co nazywają rzeczy
    po inieniu.Specjalnie nie podałem więcej swojch danych dlatego gdyż się
    wstydzę tego co robię.Mam 40lat żona 38 a dzieci 18,17,14,10 ja jestem
    elektrykem-hydraulikem a żona kelnerką.Pracy też szukamy.
    Mam pytanie do wszystkich czy wiecie ile potrzeba pieniędzy na przeżycie dla
    tak dużej rodziny?

  • 9. Data: 2002-04-29 22:56:40
    Od: "Marek" <g...@N...poczta.gazeta.pl>

  • 10. Data: 2002-04-30 17:31:38
    Od: "04:0B:6E:1D" <n...@a...pl>

    > Mam pytanie do wszystkich czy wiecie ile potrzeba pieniędzy na przeżycie
    dla
    > tak dużej rodziny?

    to chyba zalezy od tego na jakim poziomie chcesz zyc, jakie masz oplaty etc,
    etc.

    Pozdrawiam
    Krzysiek.