PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poszukujesz pracy w domu???To coś dla Ciebie!!!

  • 1. Data: 2005-03-01 19:48:53
    Temat: Poszukujesz pracy w domu???To coś dla Ciebie!!!
    Od: "Andrzej Ś." <a...@o...pl>

    SZUKASZ PRACY W DOMU, MASZ STAŁE ŁĄCZE, TO COS DLA CIEBIE!!! Wysokość
    zarobków zależy tylko od Ciebie. Spróbuj napewno nie pozałujesz! Chcesz
    wiedzieć więcej: wyslij e-maila na adres: a...@o...pl w tytule
    wpisując "PRACA"

  • 2. Data: 2005-03-01 20:12:48
    Temat: Re: Poszukujesz pracy w domu???To coś dla Ciebie!!!
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > SZUKASZ PRACY W DOMU

    Szukasz pracy w domu ? To poprzataj !

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-03-01 20:35:42
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Andrzej Ś. [Tue, 1 Mar 2005 20:48:53 +0100]:

    Czlowieku, idz sie leczyc... Na nogi. Na glowe raczej sie
    juz nie da... Dales sie narznac? I fajnie. Wyciagnij z tego
    jakas nauczke zamiast kantowac nastepnych frajerow.

    Kira

  • 4. Data: 2005-03-02 06:22:13
    Od: "jaQbek" <j...@n...pl>

    Użytkownik "Andrzej Ś." <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > SZUKASZ PRACY W DOMU, MASZ STAŁE ŁĄCZE, TO COS DLA CIEBIE!!! Wysokość
    > zarobków zależy tylko od Ciebie. Spróbuj napewno nie pozałujesz! Chcesz
> [...]
    Mam nadzieję, że poinformujesz grupę, kiedy abuse odetnie Cie od netu i
    kiedy wytoczą Ci proces o spamowanie. Żeby jeszcze sie z tym ujawniać - toc
    to popier*** trzeba byc !!

  • 5. Data: 2005-03-02 07:58:33
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Andrzej Ś. napisał :

    > SZUKASZ PRACY W DOMU, MASZ STAŁE ŁĄCZE, TO COS DLA CIEBIE!!! Wysokość
    > zarobków zależy tylko od Ciebie. Spróbuj napewno nie pozałujesz! Chcesz
> [...]

    Aż mi Ciebie szkoda, tak się zfrajerować ojej biedaczek.

    --

  • 6. Data: 2005-03-02 10:44:09
    Od: "F.M.T" <f...@b...ble>

    "HERAKLES" <h...@b...pl> wrote in message
    > Aż mi Ciebie szkoda, tak się zfrajerować ojej biedaczek.
    >
    > --

    Ludzie, przestancie go cytowac bo mi z killfile'a wychodzi ;)

    FMT