PracaGrupypl.praca.dyskusje › zakaz konkurencji, odszkodowanie, naliczanie za część miesiąca

  • 1. Data: 2005-03-01 19:13:35
    Temat: zakaz konkurencji, odszkodowanie, naliczanie za część miesiąca
    Od: "Loodek" <l...@p...fm>

    Miałem umowe o zakazie konkurencji, zostałem zwolniony 18 grudnia.
    Odszkodowanie miało być płatne za dany miesiąc do 10 dnia następnego
    miesiąca - 6 rat po 25% wynagrodzenia za ostatni miesiąc.

    Mam pytanie czy dobrze rozumuje, że 10 stycznia powinienem dostać część
    raty - tj. 14/31*25%? (14 to ilość dni nieprzepracowanych w grudniu, a
    grudzień miał 31 dni) a nstępnie 5 równych rat po 25% i ostatnią ratę za
    pozostałe 17 dni?