PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poszukuję pracy....

  • 1. Data: 2004-01-25 20:13:27
    Temat: Poszukuję pracy....
    Od: "Andrzej Błaszczak" <a...@i...pl>

    Poszukuję pracy, jestem mgr biologii z 16-letnim stażem pracy w służbie
    zdrowia.... jestem również diagnostą laboratoryjnym z Krajowej Listy
    Diagnostów Laboratoryjnych.
    Ponadto znam obsługę komputera, język angielski oraz posiadam prawo jazdy
    kat.B.
    Bardzo proszę o kontakt zainteresowane osoby z woj. dolnośląskiego.
    Mój adres e-mail: a...@m...pl
    Dziekuję wszystkim nie tracąc nadziei, że los będzie dla mnie łaskawy. BB

  • 2. Data: 2004-01-25 20:54:13
    Temat: Re: Poszukuję pracy....
    Od: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Błaszczak" <a...@i...pl> napisał
    w wiadomości news:bv1804$k5g$1@ns.master.pl...
    > Poszukuję pracy
    (CIACH)

    Co wyście się wściekli z tymi ogłoszeniami o poszukiwaniu pracy?
    Ta grupa naprawdę nie jest do tego przeznaczona.
    Jak jest jakiś emotikon odzwierciedlający opadające do kolan ręce
    to poproszę o namiary ;-)

    Art
    (sam poszukujący pracy)

  • 3. Data: 2004-01-25 22:32:53
    Od: "Coinneach Odhar" <N...@w...pl>

    Z ust "Artur Żmudzki" <a...@p...onet.pl> można było wyraźnie, choć z
    lekką zgrozą wyczytać wiadomość news:bv1aba$6jg$1@news.onet.pl...

    > Jak jest jakiś emotikon odzwierciedlający opadające do kolan ręce
    > to poproszę o namiary ;-)

    :S - nie wiadomo, czy się śmiać, czy płakać.

    Pozdro
    Coinneach

  • 4. Data: 2004-02-05 20:13:41
    Od: "Monika" <monpaj@usun_wp.pl>

    nie musisz tego czytac
    jak ktos szyuka pracy, to szuka wszedzie!!!!!! tak trudno zrozumiec?

  • 5. Data: 2004-02-06 00:25:34
    Od: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Monika" <monpaj@usun_wp.pl> napisał w wiadomości
    > nie musisz tego czytac
    > jak ktos szyuka pracy, to szuka wszedzie!!!!!! tak trudno zrozumiec?

    Mariuszu! Sądzisz, że ta grupa to najlepsze miejsce do tego???
    Gratuluję. Sytuacja podbramkowa nie zwalnia z myślenia.
    Sam poszukuję pracy już bardzo długo, ale nigdy do głowy
    by mi nie przyszło wysyłać tego na grupę pl.praca.dyskusje.

    O sprawy "domowe" pytasz na grupie pl.rec.dom, a jak budujesz chałupę
    to na pl.misc.budowanie. Tak trudno zrozumieć?

    pozdrawiam
    Art