PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukuje pracownikow › Re: Poszukuje pracownikow
    From: "Józek" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Poszukuje pracownikow
    Date: Tue, 7 Sep 2004 07:14:46 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@caf54.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:cheq0o$k10$1@phone.provider.pl...

    > Jeśli pracodawca - tak jak pisze - nie może znaleźć pracowników, to
    > z całą pewnością dostosuje godziny pracy do PKSów/PKP. To żaden problem
    > przesunąć je pół godziny w tą czy w tą - szczególnie jeśli nie jest to
    > jakiś dział obsługi klienta, który musi pracować w sztywnych godzinach.
    >
    > Spotkałem się też z przypadkami, gdy pracodawca organizował busika za
    > niewielką opłatą. Jeśli jest 'dojazd 50 km' to zazwyczaj oznacza 50 km
    > od większego miasta - zatem większość pracowników będzie właśnie z tego
    > miasta dojeżdżać.

> [...]
    Nie wiem po co tłumaczycie pracodawcę a może powinniście jeszcze raz
    przeczytać jego ofertę.
    Przejazd 50 km za 100 zł, czym, spójrzcie na cennik, a jak do dworca i z
    dworca do pracy jest ta sama odległość co pociągiem ???
    to może lepiej rowerem.
    Niestety nie wszyscy mieszkają na dworcu czy w jego okolicy.
    Dobrze by było żeby co nie którzy zrozumieli że większość nie szuka pracy
    tylko pieniędzy, pracy jest multum niestety brakuje pieniędzy,
    więc jeśli idę na rozmowę to interesuje mnie strona finansowa.

    Józek