PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukuje pracownikow › Re: Poszukuje pracownikow
    From: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Poszukuje pracownikow
    Date: Sun, 05 Sep 2004 12:41:18 +0200

    Dnia Sun, 5 Sep 2004 10:32:56 +0000 (UTC), Paszczak <s...@h...pl>
    napisał:

    > Jeśli pracodawca - tak jak pisze - nie może znaleźć pracowników, to
    > z całą pewnością dostosuje godziny pracy do PKSów/PKP. To żaden problem
    > przesunąć je pół godziny w tą czy w tą - szczególnie jeśli nie jest to
    > jakiś dział obsługi klienta, który musi pracować w sztywnych godzinach.
    > Spotkałem się też z przypadkami, gdy pracodawca organizował busika za
    > niewielką opłatą. Jeśli jest 'dojazd 50 km' to zazwyczaj oznacza 50 km
    > od większego miasta - zatem większość pracowników będzie właśnie z tego
    > miasta dojeżdżać.
> [...]

    Napisalem, ze nie znam tego konkretnego przypadku.
    Ja naprzyklad aplikowalem w rozne dziwne miejsca, zo do ktorych po
    analizie rozkladow stwierdzalem, ze nie ma szans, abym dojechal, ale
    stwierdzalem rowniez, ze bede tym sie martwil dopiero jasli mnie przyjma.
    Stad wykaz trudnosci, ktore zauwazylem przy takiej okazji.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##