PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukuje pracownikow › Re: Poszukuje pracownikow
    From: "Tomek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Poszukuje pracownikow
    Date: 2 Sep 2004 09:29:30 +0200

    > Witam,
    > prowadze Agencje Pracy Czasowej, na terenie Slaska, zawsze zdawalo mi sie ze
    > w Polsce jest wielkie bezrobocie i ludzi do pracy jest wielu, nigdy nie
    > myslalem ze stane w sytuacji ze bede mial zlecenia i nie bede mogl znalezc
    > pracownikow, na jedno ze zlecen wynegocjowalem w miare normalne stawki,
    > praca za slusarza stawka 6,70 zl netto za godzine, i stoje wsytuacji ze nie
    > potrafie uzbierac wystarczajacej ilosci ludzi, moze ktos z grupowiczow ma
    > jakis pomysl na zwerbowanie pracownikow, (daje ogloszenia do gazet ,
> [...]
    Jesteś wielkim optymistą. Zatrudniam ślusarzy. Za 6,70 to mozesz sobie
    robotnika niewykwalifikowanego zatrudnić albo ucznia do przyuczenia. Dobry
    ślusarz jest wart o wiele więcej. Zaproponuj na początek 2,5 raza tyle to
    znajdziesz bez problemu. Nawet ślusarz, co moze dla niektórych wydawać się
    dziwne, ma godność. Jak twoich zleceniodawców biznesmenów od siedmiu boleści
    nie stać na dobrych pracownikw to niech uczą sie piłować piłką. Będzie jak
    znalazł gdy padną. Będą mieli dobry fach w rękau za 6,70.
    Tomek