PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukuję pewnej pracy za granicą lub w Polsce. › Re: Poszukuję pewnej pracy za granic? lub w Polsce.
    From: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Poszukuję pewnej pracy za granic? lub w Polsce.
    Date: Sun, 03 Sep 2006 15:42:58 +0200

    On Sun, 3 Sep 2006 13:36:58 +0200, "Rafał" wrote:

    >Praca dowolna,

    OGŁOSZENIE Rady Nadzorczej Spółki Polska Wytwórnia Papierów
    Wartościowych S.A. ogłasza zasady postępowania kwalifikacyjnego na
    stanowisko PREZESA ZARZĄDU. Więcej:
    http://www.pwpw.pl/HrRekrutacjaEntry?id=39

    Agencja Modelek, Promocji i Reklamy Showbiz Models
    Więcej: http://tinyurl.com/p2c9b

    Insurance Broking
    Więcej: http://tinyurl.com/pyu7s

    [pizzerman] - 28 .08.2006
    Pabianice
    Do pizzerii w Pabianicach zatrudnimy młodą, dyspozycyjną, uczciwą
    osobę na stanowisko pizzermana. Mile widziane osoby po szkole
    gastronomicznej lub z doświadczeniem w zakresie wypieku ciasta.
    Szczegółowe informacje pod numerem telefonu 609 276 367 lub 609 030
    344.
    Więcej: http://www.dagrasso.pl/praca.htm

    >mile widziana w tematach sprzetowego serwisu komputerowego.

    http://ditel.pl/index.php?kbi=430&kb=Komputery+-+nap
    rawa%2C+serwis

    >Moze jest jakis portal na ktorym mozna sie zarejestrowac celem otrzymywania
    >aktualnych ofert.

    Trabajar Networks, S.R.L. - Companía pionera y número uno en el
    mercado laboral interactivo en el modelo de pago por currículo.
    Więcej: www.trabajar.com

    >Dziekuje za pomoc i pozdrawiam serdecznie.

    Ogłoszenia powklejałem ze stron, które akurat miałem pod ręką, więc
    nie za wiele tego jest, ale może inni grupowicze jeszcze coś dorzucą.

    --
    pozdrawiam
    Bremse

    Też szukam pracy - zatem jeśli ktoś ma namiary na firmy z Zielonej
    Góry poszukujące programistów j2ee (preferowana um. zlec.), to proszę
    nie krępować się i słać na e-mail'a.