PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukuje osoby która napisze do US › Re: Poszukuje osoby która napisze do US
    From: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Poszukuje osoby która napisze do US
    Date: Sat, 15 Jan 2005 21:55:58 GMT

    news:tc3ju05torg0siijvm0fgspogtok6u2fh3@4ax.com...
    > ięknego dnia Sat, 15 Jan 2005 19:49:13 GMT, "Krzysztof 'kw1618' z
    > Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> zakodował:

    > Nie licz na to, że dostaniesz odpowiedź.
    > Zapytanie do US wyślij sam. Tylko musi ono zawierać Twoją
    > interpretację przepisów. US ma na odpowiedź AFAIR 3 miesiące - jeżeli
    > nie odpowie, to uznaje się, że Twoja interpretacja była prawidłowa
    > (ale Twoja i tylko dla Ciebie - więc zapytanie musi być opatrzone
    > Twoim numerem NIP i zadane przez Ciebie - bo to, że jakiś US komuś
    > innemu zinterpretuje przepisy inaczej nie jest dla Ciebie wykładnią
    > ani dupokrytką).

    Tak, jestem świadom, że odp. będzie wykładnią dla mnie. Mając taką odpowiedź
    dla kogokolwiek będę zachęcał zainteresowanych, aby napisali takie pismo do
    swojego urzędu skarbowego.
    Owszem, czas na odp. jest długi bo podobno powstał jakis zespół
    koordynacyjny, aby różne US z przeciwległych krańców PL nie udzieliły
    skrajnie różnych odpowiedzi.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@i...XX.pl < wytnij X..X gdy będziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl + http://wizowo.3mam.net