PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukuje firmy... (troche narzekania, ale i powaznych pytan) › Re: Poszukuje firmy... (troche narzekania, ale i powaznych pytan)
    From: "W33" <w...@o...eu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Poszukuje firmy... (troche narzekania, ale i powaznych pytan)
    Date: Wed, 23 May 2007 14:45:35 +0200

    Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:slrnf589pc.u01.proteus@ender.elsat.net.pl...
    > W33 napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Na dobry początek fajnie by było, jakbyś określił w czym jesteś dobry
    > i co robisz... Bo możę ja źle czytałem, ale w całym tym swoim monologu nie
    > wspomniałeś o tym ani razu. To dość istotna kwestia w przypadku wskazówek
    > co
    > do kierunku poszukiwań. ;)
    >
    > --
    > Wojciech 'Proteus' Bańcer
    > p...@p...pl

    Witam,

    zalozylem, ze dla okreslenia atmosfery w firmie X moje doswiadczenie jest
    nieistotne, chodzi o wspolna wizje pracy jako takiej. Zrobilem to tez
    swiadomie, mialem nadzieje, ze ktos sie pochwali, ze pracuje w takim miejscu
    niezaleznie od branzy :)

    Poniewaz na informacji mi zalezy, wiec troche prywatnych szczegolow:
    - doswiadczenie w marketingu (FMCG i farmacja)
    - bardzo dobry niemiecki (czesc studiow spedzilem w Niemczech)
    - w Polsce zajmowalem sie analizami rynku, wprowadzaniem nowych produktow
    - ostatnio przebywalem za granica i poszukiwalem partnerow handlowych dla
    roznych firm w Polsce
    - przez jakis czas "zawodowo" inwestowalem na gieldzie
    Interesuja mnie badania rynku, szeroko pojety marketing, dzialy badan i
    innowacji.

    Tyle w szybkim skrocie :)

    Pozdrawiam,
    W33