PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poszukiwany operator wózka widłowego !!! Pilnie!

  • 1. Data: 2003-09-22 17:46:07
    Temat: Poszukiwany operator wózka widłowego !!! Pilnie!
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Zaprzyjaźniona agencja pracy Partner z Tychów zatrudni w Żorach operatorów
    wózków widłowych. Z tego co wiem, sprawa pilna - kto pierwszy ten lepszy
    (byle by miał uprawnienia). Kontakt: tel.: 507955542 lub 3275881 (ale ten
    drugi tylko w godzinach pracy biura) lub e-mailem: t...@p...com.pl

    Wybaczcie ale na ...praca.oferowana coś nie mogłem wysłać...

  • 2. Data: 2003-09-22 17:51:53
    Temat: Re: Poszukiwany operator wózka widłowego !!! Pilnie!
    Od: "BLACK.CO" <s...@i...pl>

    Użytkownik "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl> napisał w wiadomości

    > Wybaczcie ale na ...praca.oferowana coś nie mogłem wysłać...

    nic dziwnego !!!

  • 3. Data: 2003-09-22 17:56:37
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Użytkownik "BLACK.CO" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > nic dziwnego !!!

    Dla mnie dziwne - nie rozumiem - pracy w kraju mało, a jeszcze utrudnia się
    wysyłanie ogłoszeń na grupy dyskusyjne... echhh...

  • 4. Data: 2003-09-22 18:01:34
    Od: "BLACK.CO" <s...@i...pl>

    > Dla mnie dziwne - nie rozumiem - pracy w kraju mało, a jeszcze utrudnia
    się
    > wysyłanie ogłoszeń na grupy dyskusyjne... echhh...

    Poczytaj sobie temat OFERTA PRACY
    12 postów do tyłu na tej grupie
    chciałem dać pracę ale
    spotkał mnie los który spotyka obecnie Ciebie

    ale się nie martw świat się nie kończy na przestrzeni pl.praca.oferowana

  • 5. Data: 2003-09-22 18:14:36
    Od: "przemo77" <p...@e...com.pl>

> [...]
    > (byle by miał uprawnienia). Kontakt: tel.: 507955542 lub 3275881 (ale ten

    Szkoda ze nie w Poznaniu bo mielibyscie pierwsza osobe do pracy z tymi
    uprawnieniami (i do tego mam jeszcze uprawnienia do obslugi butli gazowych)
    i do tego z wyzszym wyksztalceniem (chociaz nie wiem czy to w przypadku
    takiej pracy zaleta czy wada).

  • 6. Data: 2003-09-22 18:37:01
    Od: "veni VIDI vici" <s...@o...pl>

    > Wybaczcie ale na ...praca.oferowana coś nie mogłem wysłać...

    Chyba jednak umiałeś, przecież właśnie tam jest:)

    PZDr
    QUBA
    www.vidi.biz.pl - czy już się zapisałeś na DARMOWY kurs?

  • 7. Data: 2003-09-22 18:58:44
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Użytkownik "veni VIDI vici" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba jednak umiałeś, przecież właśnie tam jest:)

    No to moze pojawilo sie pozniej - w takim razie wybaczcie ale wydaje mi sie,
    ze tego typu ogloszenia powinno sie dac umieszczac nawet na pl.rec.rowery
    ;-)

  • 8. Data: 2003-09-23 10:45:03
    Od: Zbyszek Tuźnik <z...@b...pl>

    Użytkownik -=Przemek=- napisał, Dnia 03-09-22 20:58:

    > No to moze pojawilo sie pozniej -

    A TY chciałeś od razu? ROTFL

    w takim razie wybaczcie ale wydaje mi sie,
    > ze tego typu ogloszenia powinno sie dac umieszczac nawet na pl.rec.rowery

    Źle Ci się wydaje.

    --
    Zbyszek Tuźnik
    zb_tuznik poczta onet pl

  • 9. Data: 2003-09-23 16:45:24
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Użytkownik "Zbyszek Tuźnik" <z...@b...pl> napisał w wiadomości

    > w takim razie wybaczcie ale wydaje mi sie,
    >
    > Źle Ci się wydaje.

    Sądzę, że jeśli oferta jest uczciwa i może komuś zapewnić jakiś tam byt, to
    nawet niech wisi w mięsnym na haku obok krakowskiej :-D