PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukiwanie pracy-dylemat › Re: Poszukiwanie pracy-dylemat
    From: "kuku" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Poszukiwanie pracy-dylemat
    Date: Thu, 29 Apr 2004 15:24:58 +0200

    > Nie posiada - nieporozumienie z posiadaniem wywodzi się z ustawy o
    > zawodzie nauczyciela [czy cos w ten deseń], która zrównywała [kiedyś]
    > zarobki osób z absolutorium i zarobki osób z wyższym wykształceniem -
    > nie ma dyplomu --> nie ukończył szkoły.

    W takim razie przepraszam za wprowadzanie w blad i dziekuje za korekte.
    Mysle jednak, ze dobrze by bylo gdzies w cv, a na pewno w liscie
    motywacyjnym zaznaczyc, o jaka sytuacje chodzi, w koncu jest roznica miedzy
    skonczeniem edukacji na maturze i nic_nierobieniu dalej, a przejsciem przez
    piec lat studiow i zdaniem wszystkich egzaminow z wyjatkiem ostatniego.

    > Innym sposobem jest
    > pochodzenie po prywatnych uczelniach - w moim przypadku faktycznie
    > zmarnowałem szansę, bo bez problemu dostałbym się na trzeci rok studiów
    > licencjackich, a może nawet mógłbym bronić tylko dyplomu

    No wlasnie - moze warto sie rozejrzec za roznymi mozliwosciami i znalezc
    jakies optymalne rozwiazanie. Swoja droga osobiscie uwazam za straszne
    marnotrastwo, lenistwo i glupote olanie dyplomu i zostanie po pieciu latach
    studiow bez wyksztalcenia wyzszego. Pewnie, rozne sa sytuacje, ale tak czy
    siak, w tej sytuacji nawet lepiej sie obronic byle jak, niz wcale. Im
    wczesniej, tym latwiej.
    Pozdr.
    Joan