PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukiwanie pracy-dylemat › Re: Poszukiwanie pracy-dylemat
    From: "kuku" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Poszukiwanie pracy-dylemat
    Date: Thu, 29 Apr 2004 09:58:32 +0200

    > Otóż w większości ogłoszeń wymagane jest wykształcenie wyższe, bardzo
    dobra
    > znajomość angielskiego i pakietu MS Office. Mój problem polega na tym, że
    > pomimo, iż mam absolutorium, to nie obroniłam pracy magisterskiej, więc
    > wyższego wykształcenia nie posiadam.

    Posiadasz. Nie posiadasz tylko tytulu naukowego. Problem w tym, ze nie masz
    papierka. Moim zdaniem mozesz na potrzeby szukania pracy uznac, ze masz
    wyksztalcenie wyzsze. Moze zapytaj na uczelni, czy nie wystawiliby Ci
    jakiegos zaswiadczenia. Swoja droga, skoro juz masz to absolutorium, to moze
    zrob ten dyplom? Tym bardziej, ze siedzisz na bezrobociu, wiec pewnie masz
    troche czasu...