PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukiwanie pracy-dylemat › Re: Poszukiwanie pracy-dylemat
    From: "#as" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Poszukiwanie pracy-dylemat
    Date: Wed, 28 Apr 2004 19:30:55 +0200

    > Mam poważny dylemat w związku ze sposobem poszukiwania pracy:
    > Otóż w większości ogłoszeń wymagane jest wykształcenie wyższe, bardzo
    dobra
    > znajomość angielskiego i pakietu MS Office. Mój problem polega na tym, że
    <ciach...>
    > Niestety, żeby być w porządku, wszystkie ogłoszenia zawierające powyżej
    > przytoczone wymagania, odrzucam i niestety niewiele zostaje.
    > Zastanawiam się więc, czy właściwie postępuję? Może nie powinnam tak
    bardzo
> [...]

    Witam,

    Widzialem juz porady, bys nauczyla sie M$ Office'a od deski do deski,
    lacznie z accessem (o ile ma to sens bez znajomosci podstaw BD), ale mozna
    sprobowac inaczej...
    Jezeli sa wymagania, jakie wymieniasz, wyslij swoje CV.
    Napisz, ze ukonczylas studia (jest to prawda), ze znasz Worda, Excela
    (oczywiscie nalezy sie orientowac w temacie), ze znasz jezyk angielski.
    Godzin(a/y) szczerosci i tak odbedzie sie podczas rozmowy, gdzie odpowiednio
    zweryfikowane zostana Twoje umiejetnosci.
    Ja zaczynalem tez z absolutorium i srednia znajomoscia angielskiego, ale
    egzamin przeszedlem pozytywnie, angielski ciagle szlifuje (no i mgr tez mam
    przed nazwiskiem).
    Oczywiscie musisz liczyc sie z tym, ze dostaniesz jakies zadanie do
    wykonania podczas rozmowy/egzaminu, a pozniej moze sie odbyc pogawedka po
    angielsku...

    pozdrawiam

    #as