PracaGrupypl.praca.szukana › Posprzątałam, odkurzyłam, wypolerowałam... .:::Gliwice, Zabrze:::.

  • 1. Data: 2002-11-25 15:08:04
    Temat: Posprzątałam, odkurzyłam, wypolerowałam... .:::Gliwice, Zabrze:::.
    Od: o...@o...pl

    "Posprzątałam, odkurzyłam
    Wypolerowałam, wyczyściłam
    Podlałam
    Pościeliłam
    Przyszyłam, zacerowałam
    Wyprasowałam, poukładałam
    Wyprałam, rozwiesiłam
    I się zmęczyłam..."

    My się nie męczymy! Dwie studentki chętnie podejmą się
    mycia okien i sprzątania mieszkania niezależnie od pory dnia na terenie Gliwic
    i Zabrza.
    Telefon kontaktowy: 601 324 181; (032) 33 123 01

  • 2. Data: 2002-11-25 15:43:27
    Od: GL <p...@o...pl>

    On 25 Nov 2002 16:08:04 +0100, o...@o...pl wrote:
    >i Dwie studentki chętnie podejmą się
    >mycia okien i sprzątania mieszkania niezależnie od pory dnia i

    to kiedy macie czas na naukę ? ;-)

    GL

  • 3. Data: 2002-11-26 09:29:28
    Od: o...@o...pl

    > to kiedy macie czas na naukę ? ;-)
    >
    > GL

    Wiesz jak to jest kiedy pragnie się podarować najbliższym podarunuki na Święta
    i nie ma się pieniążków? Chcemy zarobić na prezenty, czy to źle że uczciwą i
    smienna pracą? A swoją drogą czas zawsze można zorganizować tak by GO starczyło
    i na naukę i na :mycie okien" !!! Pozdrawiam