PracaGrupypl.praca.dyskusjePosba o ocene CV › Re: Posba o ocene CV
    From: "Marcin Delektowski" <t...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Posba o ocene CV
    Date: Sat, 5 Nov 2005 11:20:04 +0100

    Repairman napisał(a):

    > Bardzo proszę o konstruktywne uwagi dotyczące mojego CV.
    > Adres: http://xthost.info/iwonadiks/

    Witaj!

    Wykształcenie przedstaw podobnie jak doświadczenie - najpierw to co najświeższe.
    Czyli "technik informatyk" daj na górę.

    Wydaje mi się, że lepiej będzie, aby to co wymieniasz w "ukończone kursy"
    zaczynało się w równej linii z nagłówkiem albo nawet poniżej.
    np.
    Ukończone kursy
    - prawo jazdy
    - obługa
    - itp.

    Podobnie z "hobby".

    Odnośnie tego co piszesz w streszczeniu. Rzeczywiście chyba lepiej umieścić coś
    takiego w LM. Niezależnie jednak od tego - zastanawiam się nad sensem pisania w
    nim o trudnej sytuacji, która np. zmusiła Cię do prowadzenia działalności. IMHO
    LM i CV to oferta dla pracodawcy i obowiązuje tutaj reguła oferty. Czyli np. jak
    mówię, że mma do sprzedania towar po tańszej cenie, to nie dodaję: "bo inaczej
    splajtuję" - tylko przedstawiam swoją ofertę najkorzystniej jak potrafię.

    Prowadzenie własnej działalności może być ukazane jako zaleta - to przecież
    oznacza, że jesteś aktywna, że szukasz różnych rozwiązań itp. Jeśli pracodawca
    będzie chciał, to te szczegóły dot. trudnej sytuacji wyciągnie od Ciebie na
    rozmowie kwalifikacyjnej.
    Bynajmniej nie namawiam do kłamstwa - tylko wydaje mi się, że nie ma sensu pisać
    o czymś, co nie jest wymagane.

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin Delektowski