PracaGrupypl.praca.dyskusjePortal/Serwis o stawkach › Re: Portal/Serwis o stawkach
    From: Any User <u...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Portal/Serwis o stawkach
    Date: Mon, 29 Oct 2007 13:05:27 +0100

    > Ad 1. Ciekawe że firmy wynajmują osoby, które sprawdzają czy ich towary
    > są wyłożone poprawnie. Takie proste nieprawdaż? A jednak nisko opłacani
    > pracownicy hipermarketów potrafią to skopać.

    No do pewnego stopnia, to dokładnie wszystko da się skopać. Ale czy
    lepszym rozwiązaniem jest zatrudnienie do tego specjalistów
    zarabiających np. 2000 brutto sztuka? Bo mi się coś wydaje, że jednak nie...

    > Ad 2. Jak czasem widzę, jak ten śnieg jest odgarniany, to mam ochotę
    > takiego odgarniacza opieprzyć. Zgarnie śnieg na gromadę, jak raz tam
    > gdzie najwięcej ludzi chodzi. Albo co gorsza wygarnie go dokładnie tam,
    > gdzie za chwilę przejedzie pług i znów będzie cały chodnik w śniegu.

    A to jest raczej kwestia lenistwa i kontroli takiego pracownika.

    > Ad 3. Głupia sprzątaczka to główny wróg informatyków. Potrafi taka
    > serwer produkcyjny wypiąć "bo to gniazdko jest bliżej" albo co gorsza
    > przetrzeć go szmata kapiącą jakimś płynem - niekoniecznie wodą. A te
    > stacje robocze gdzie przywadziła mopem czy szczotą i pourywała połowę
    > kabelków...

    Nie miałem na myśli takiej sprzątaczki, tylko taką od typowych
    powierzchni płaskich.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com