PracaGrupypl.praca.dyskusjePorowadzilem firme. Ile mam urlopu? › Re: Porowadzilem firme. Ile mam urlopu?
    From: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Porowadzilem firme. Ile mam urlopu?
    Date: Sat, 9 Aug 2003 21:59:42 +0200

    Użytkownik "db501" <d...@t...net> napisał w wiadomości
    news:RUbZa.9656$pq5.1240531@news20.bellglobal.com...
    . Moge sie mylic bo
    > caly ten koncept stazu pracy i obliczania urlopu na tej podstawie jest dla
    > mnie dziwny. Dlaczego mam placic urlop komus za to ze gdzies tam pracowal
    > wczesniej i ma duzy staz pracy? Co innego gdyby urlop byl wyplacany ze
    > skladek wplaconych przez pracownika, wtedy to ma sens.

    A dlaczego masz dawac wiecej urlopu komus kto ma wyzsze niz komus kto ma
    zawodowe?
    Albo komus kto ma wyzsze i dwa lata stazu pracy wiecej niz komus kto nigdy
    nie pracowal?
    Te same zasady. Jesli czlowiek pracowal na DG zamiast na etacie to ma prawo
    sie zapytac dlaczego nie liczy sei mu to do stazu pracy do urlopu, mimo, ze
    tak samo jak zatrudniony etatowo oplacal wszystkie skladki.
    Grzecznie sie spytal, a dlaczego ciebie to smieszy?
    Mozesz ogolnie nie zgadzac sie z systemem naliczania dlugosci urlopu w
    zaleznosci od wyksztalcenia i ogolnego stazu pracy, a nie u danego
    pracodawcy, ale dlaczego akurat rusza cie to, jesli pyta o to ktos kto
    sponsorowal zus z pozycji DG a nie etatu?

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##