PracaGrupypl.praca.dyskusjePorowadzilem firme. Ile mam urlopu? › Re: Porowadzilem firme. Ile mam urlopu?
    From: "db501" <d...@t...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Porowadzilem firme. Ile mam urlopu?
    Date: Sat, 9 Aug 2003 15:28:42 -0700

    "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> wrote in message
    news:bh3g33$rbo$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "db501" <d...@t...net> napisał w wiadomości
    > >
    > Czy okres, w czasie ktorym prowadzilem

    > Chyba nie przeczytales dokladnie pytania..........

    Przeczytalem, nie znam przepisow w Polsce ale to wydaje mi sie nielogiczne
    zeby okres dzialalnosci gospodarczej liczyl sie do urlopu. Przeciez jesli
    ktos ma dzialalnosc gospodarcza to sam sobie placi za urlop i prawdopodobnie
    nie placi zadnych skladek i podatkow z tym zwiazanych. Moge sie mylic bo
    caly ten koncept stazu pracy i obliczania urlopu na tej podstawie jest dla
    mnie dziwny. Dlaczego mam placic urlop komus za to ze gdzies tam pracowal
    wczesniej i ma duzy staz pracy? Co innego gdyby urlop byl wyplacany ze
    skladek wplaconych przez pracownika, wtedy to ma sens.