PracaGrupypl.praca.dyskusjePora dnia na spotkanie w/s pracy? › Re: Pora dnia na spotkanie w/s pracy?
    From: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pora dnia na spotkanie w/s pracy?
    Date: Tue, 18 Nov 2008 17:32:35 +0100

    Użytkownik "Marcin" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gfu7mv$bgf$1@news.onet.pl...

    > Spotkania odbywają się przez cały dzień i trwają ok. 45 minut.
    > Która częśc dnia jest lepsza dla rekrutowanego: początek (nie wydaje mi
    > się), środek, czy koniec dnia.

    Ważniejszy jest aktualny nastrój rekrutera. Jeśli potrafisz to jakoś
    uzależnić od pory dnia...

    > Z drugiej strony, wierzę, że mam na tyle przekonujące argumenty (...)

    Jeśli trafisz na profesjonalną rekrutację, Twoje argumenty będą równie dobre
    rano jak i wieczorem. A jeśli trafisz na jakiegoś znudzonego (wk..wionego,
    zmęczonego, niewyspanego, niepotrzebne skreślić) dyrektora (w swoim
    mniemaniu specjalistę), który stwierdził, że poprowadzi sobie taką
    rekrutację, to możesz stamtąd tak szybko wyjść, że nie zdążysz przedstawić
    swoich argumentów :)

    e.