PracaGrupypl.praca.dyskusjePora dnia na spotkanie w/s pracy? › Re: Pora dnia na spotkanie w/s pracy?
    From: bzdziul <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pora dnia na spotkanie w/s pracy?
    Date: Tue, 18 Nov 2008 12:29:57 +0100

    Marcin wrote:
    [...]

    > sie), ?rodek, czy koniec dnia. Stanowisko specjalistyczne, st?d nale?y sie
    > spodziewaae omawiania du?ej ilo?ci szczegó?ów - do tego przyda?by sie trze 1/4 wy
    > i niezmeczony umys?.
    > Z drugiej strony, wierze, ?e mam na tyle przekonuj?ce argumenty, i? mój
    > wstepnie za?o?ony termin bedzie najwygodniejszy (wszed?, przekona?, przyaemi?
    > innych), ale czy przypadkiem nie bedzie tak, ?e kto? przede mn? ol?ni
    > rekrutera a ten zmeczony ca?ym dniem rozmów za?o?y sobie za wczasu, ?e pani
    > z godz. 12.00 jest najlepszym pracownikiem i bedzie trwa? w tym przekonaniu
> [...]

    Rekrutuję raz na jakiś czas i wtedy urządzamy sobie maratony. Tak
    jesteśmy na nie przygotowani. Na Twoim miejscu nie martwiłbym się porą
    dnia (bo to _nie_ma_ znaczenia), tylko tym jak zaciekawić swoją osobą i
    wiedzą ludzi, którzy Cię rekrutują.

    Nb. zauważyłem, że najczęściej zatrudnianymi osobami, byli ludzie,
    którzy nie tylko odpowiadali na pytania, ale szerzej rozwijali temat
    (demonstrując swoją wiedzę z innych zakresów).

    pzdr