PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poprosze o porade

  • 1. Data: 2004-05-18 15:26:21
    Temat: Poprosze o porade
    Od: "deejay" <d...@i...pl>

    witam
    mam pytanie: jestem zatrudniony w firmie na 3 miesieczny okres próbny ale
    juz po miesącu poznaje zasade jej działania i stwierdzam że to jest niezłe
    g...o i całkowity haos bez poszanaowania człowieka. Moje pytanie jak sie z
    nimi rozstac? czy ja moge po miechu rozwiazac umowe czy nie albo jak
    proponujecie to rozwiązac ??
    Pozdrawiam i dziękuje

  • 2. Data: 2004-05-18 17:53:43
    Temat: Re: Poprosze o porade
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > g...o i całkowity haos bez poszanaowania człowieka. Moje pytanie jak sie z
    > nimi rozstac? czy ja moge po miechu rozwiazac umowe czy nie albo jak

    Możesz rozwiązać tą umowę za 2 tygodniowym wypowiedzeniem lub na mocy
    porozumienia stron. Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2004-05-19 10:22:28
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "deejay" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > g...o i całkowity haos bez poszanaowania człowieka. Moje pytanie jak sie z
    > nimi rozstac? czy ja moge po miechu rozwiazac umowe czy nie albo jak

    ZTCW to umowy na czas okreslony ponizej pol roku nie da sie ot tak sobie
    rozwiazac, o ile sposob jej rozwiazania nie jest zawarty w samej umowie.

    Chyba pozostaje Ci tylko porozumienie stron, o ile pracodawca na to pojdzie.

    Kania

  • 4. Data: 2004-05-19 10:24:52
    Od: "TomS" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rozwiazac, o ile sposob jej rozwiazania nie jest zawarty w samej umowie.
    >
    > Chyba pozostaje Ci tylko porozumienie stron, o ile pracodawca na to

    zawsze mozna nieprzyjść do pracy i po sprawie...

    Oczywiście pomijam konsekwencje takiego postepowania.
    pozdrawiam
    TomS

  • 5. Data: 2004-05-19 10:34:45
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TomS" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > zawsze mozna nieprzyjść do pracy i po sprawie...
    >
    > Oczywiście pomijam konsekwencje takiego postepowania.
    > pozdrawiam

    No tak... ale to oczywiste, ze prace mozna porzucic :)))

    A skoro kolega prosil o porade, to wywnioskowalam, ze nie chce jej porzucac
    (i robic sobie smrod w papierach) a woli legalnie rozwiazac.

    Kania

  • 6. Data: 2004-05-19 12:17:22
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

> [...]

    > rozwiazac, o ile sposob jej rozwiazania nie jest zawarty w samej umowie.
    >
    > Chyba pozostaje Ci tylko porozumienie stron, o ile pracodawca na to

    Też tak myślałe, ale się dowiedziałem, że jest inaczej :)
    Umowy na czas określony nie można wypowiedzieć, ale na okres próbny tak.

    3mcie się

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 7. Data: 2004-05-19 15:18:16
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > g...o i całkowity haos bez poszanaowania człowieka. Moje pytanie jak sie z
    > nimi rozstac? czy ja moge po miechu rozwiazac umowe czy nie albo jak

    Szanowni grupowicze za nim zaczniecie doradzać w tej sprwie, kp do ręki i
    zapoznać się z art 30 i 34.Pozdrawiam

  • 8. Data: 2004-05-19 15:23:22
    Od: "deejay" <d...@i...pl>

    no właśnie a ja mam na czas próbny czyli moge ja rozwiazac ??

  • 9. Data: 2004-05-19 18:24:39
    Od: "deejay" <d...@i...pl>

    a co kodeks mówi na ten temat ??

  • 10. Data: 2004-05-20 09:34:35
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > no właśnie a ja mam na czas próbny czyli moge ja rozwiazac ??

    Człowieku, jak jestes dzieciakiem na pierwszej pracy w zyciu na okresie
    probnym, to idz do szefa i powiedz mu : nie chce tu pracowac, i rozwiazecie
    umowe za porozumieniem stron, przeciez nikt normalny nie bedzie Cie w tej
    robocie trzymal wbrew Twojej woli.

    Wojtek