PracaGrupypl.praca.dyskusje › PRACA DLA KAŻDEGO!!!!

  • 1. Data: 2004-05-18 14:08:59
    Temat: PRACA DLA KAŻDEGO!!!!
    Od: "MADI" <m...@i...pl>

    PRZEZ CAŁY ROK
    NA CAŁY KRAJ
    OD CIEBIE ZALEŻY ILE ZAROBISZ
    JEŚLI JESTEŚ ZAINTERESOWANY - ZAPRASZAM NA STRONĘ
    HTTP://MADI.FORALL.PL

  • 2. Data: 2004-05-18 15:30:21
    Temat: Re: OSZUST
    Od: "Rally (Mariusz M.)" <r...@S...pl>

    Użytkownik MADI <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napis
    ał:c8d5eh$4jg$...@a...news.tpi.pl...
    > PRZEZ CAŁY ROK
    > NA CAŁY KRAJ
    > OD CIEBIE ZALEŻY ILE ZAROBISZ

    Na poczatek humor: "kliknij na czerwonym napisie " Tez macie niebieski?
    :)))))

    Teraz slowa kluczowe dla wyszukiwarek(tylko wybrane):

    er, miller, wielki, leppera, millera, prostytutki, darmowe, werkz,
    laski, laseczki, obciąganie, wódka,narkomani, tab, gitara, gitary, sciaga, w
    ypracowania,streszczenia, polski, matematyka, historia, matma, suczki, dziew
    czyny, rozrywka, zabawa, sex, seks, koks, sterydy, steryd, koksiarz, cykl, m
    iesiączka, dawka, omandren, anapolon, duron, testosteron,kurwa">

    Cytat ze strony:

    "Zamów sobie wszystkie cztery RAPORT'y [...]
    Za każdy RAPORT wyślij 20 złotych w gotówce. "

    No ja na razie to Ty byś zarobił, 80 zł !!!

    "[...] może stać się to, że Twoje zarobione pieniądze będziesz dzielił bez T
    wojej wiedzy z nieuczciwym pracownikiem [...]"

    No tak na pewno by sie stalo :((

    "Ułóż je sobie w swoim komputerze, abyś je miał(a) przygotowane do odesłania
    dla TYSIĘCY LUDZI

    Załóżmy, że Ty i wszyscy Twoi zainteresowani roześlecie tylko po 2000 e-mail
    'i (każdy z Was). Wierz mi, że nie jest to dużo. Sam zresztą się o tym niedł
    ugo przekonasz.
    Również załóżmy, że będziesz miał tylko 0,5% odpowiedzi (czyli niewiele)"

    No to ladny spam. Co mi za to grozi?

    "Wszystko, co musisz zrobić za każdych 20 złotych, które otrzymasz, to wysła
    ć im Twój e-mail z zamówionym RAPROT'em. TO JEST WSZYSTKO !!! "

    "200 + 2.000 + 20.000 + 200.000 = 222.220 złotych !!!"

    Cos Ci sie pomylilo z tymi wyliczeniami, skonczyles podstawowke?

    "M...@I...PL"

    Jesli mozna zarobic ponad 200 tys PLN to nie stac Cie na profesjonalne konto
    pocztowe?

    "NIE NAWIEDZAJCIE MNIE I POZOSTAŁYCH OSÓB W DOMACH
    [...]
    moje personalia znajdują się przy zamówieniu na raport nr 1.
    [...]
    jeżeli ktoś płaci mi 20zł za wysłanie e-maila z raportem, to robię to z pr
    zyjemnością, jest to praktycznie zerowy wysiłek, a efekty wręcz cudowne."

    No nie dziwie sie ze cudowne... dla Ciebie.

    "Twoi klienci będą u mnie zamawiali raport nr 2, gdyż zepchniesz mnie na dół
    w liście zamówień"

    No to tez niezly przekret...

    I do tego nie podaje nazwiska, telefonu, adresu...

    Ech nawet nie wiem czemu chcialo mi sie to czytac ale niech tam, macie skrot
    przynajmniej ;)

    Mariusz

  • 3. Data: 2004-05-19 08:38:23
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "Rally (Mariusz M.)" <r...@S...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    napis
    > ał:c8d5eh$4jg$...@a...news.tpi.pl...
    >
    > Na poczatek humor: "kliknij na czerwonym napisie " Tez macie niebieski?

    Też też :)
    A prawie na samym początku: "Czy praca haupnicza po prostu nie jest dla
    Ciebie?"
    Trudny nasz język...

    pzdr
    Kasia

  • 4. Data: 2004-05-19 16:34:34
    Od: "Rally (Mariusz M.)" <r...@S...pl>

    Użytkownik Kasia Mikołajczyk <k...@U...ceti.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:c8f6tm$qsr$...@d...ceti.pl...

    > Też też :)

    :-)))))

    > A prawie na samym początku: "Czy praca haupnicza po prostu nie jest dla
    > Ciebie?"
    > Trudny nasz język...

    Polska jezyk - trudna jezyk ;-)))))

    Mariusz