PracaGrupypl.praca.dyskusjePonownie ta sama oferta pracy - jak zareagować? › Re: Ponownie ta sama oferta pracy - jak zareagować?
    From: Robert Drozd <r...@y...iq.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ponownie ta sama oferta pracy - jak zareagować?
    Date: Fri, 04 Jan 2002 17:02:31 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@pq32.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl

    Stało się to Thu, 3 Jan 2002 22:13:24 +0100, gdy "Lesher"
    <lesher@NO^%$5SPAMskrzynka.pl> napisał:

    >Też miałem kiedyś coś takiego z jobpilotem. Zasadniczo rekrutację
    >przeprowadzała inna agencja, w jobpilocie pojawiło się tylko ogłoszenie. Po
    >miesiącu pojawiło się ponownie to samo ogłoszenie. Zadzwoniłem do
    >"zasadniczej" agencji i zacząłem się dopytywać, czy aby na pewno dostali
    >moje cv (wysyłałem mailem, więc pomyślałem że coś sknociłem). Kobieta wielce
    >zdziwiona odpowiedziała że rekrutacja jest w toku i "przesłuchuje" właśnie
    >kandydatów. Nie miała pojęcia skąd wzięło sie powtórne ogłoszenie - wcale go
    >nie zamawiali.

    Zdarza się jednak bardzo często w przypadku agencji doradztwa
    personalnego, że co kilka miesięcy poszukuje się ludzi na stanowiska
    bliźniacze (typu: 'przedstawiciel handlowy dużej firmy komputerowej w
    Krakowie') i wtedy powtórne wykorzystanie tych samych ogłoszeń jest jak
    najbardziej na miejscu.

    A jak wtedy postąpić? To zależy. Jeśli firma żąda zgłoszenia
    'standardowego' np. przez wypełnienie aplikacji na WWW, to dane i tak są
    przechowywane centralnie, powtórne wysyłanie niewiele da. Często zdarza
    się jednak, że firma chce przesyłania CV do konkretnego konsultanta,
    który zajmuje się daną rekrutacją. Wtedy warto wysłać CV ponownie, bo -
    sad but true - o starych rzadko pamiętają.

    pzdr
    Robert

    --
    Robert Drózd <r...@s...waw.pl>
    Yesomaniacy wszyskich krajów kupujcie Magnification!