PracaGrupypl.praca.dyskusjePonownie ta sama oferta pracy - jak zareagować? › Re: Ponownie ta sama oferta pracy - jak zareagować?
  • From: "Lesher" <lesher@NO^%$5SPAMskrzynka.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ponownie ta sama oferta pracy - jak zareagować?
    Date: Thu, 3 Jan 2002 22:13:24 +0100

    "Jakub Zysnarski" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:a1249i$392$1@news.tpi.pl...
    > Od ok. połtora miesiąca szukam stałej pracy. W tym czasie zdążyłem
    rozesłać
    > ok. 20 podań, w tym kilka w odpowiedzi na oferty, które naprawde mi odpowi
    > adały zarówno zakresem tego, co firma oferowała, jak i tego, co wymagała.
    Na
    > rzadną z tych ofert nie dostałem odpowiedzi. Tymczasem dziś, po mniej
    więcej
    > miesiącu od ukazania się tych ogłoszeń, znalazłem je na portalu jobpilot p
    > onownie, z datą po 1 stycznia. Jak w takiej sytuacji powiniennem się zacho
    > wać: zadzwonic do tych firm informując, że podanie juz wcześniej
    przysłałem,
    > czy też przysłac je ponownie udając, że wcześniej tego ogłoszenia nie widz
    > iałem? czy takie przypadki zdarzają się często? O czym to ma świadczyć?
    >
    > Jakub

    Też miałem kiedyś coś takiego z jobpilotem. Zasadniczo rekrutację
    przeprowadzała inna agencja, w jobpilocie pojawiło się tylko ogłoszenie. Po
    miesiącu pojawiło się ponownie to samo ogłoszenie. Zadzwoniłem do
    "zasadniczej" agencji i zacząłem się dopytywać, czy aby na pewno dostali
    moje cv (wysyłałem mailem, więc pomyślałem że coś sknociłem). Kobieta wielce
    zdziwiona odpowiedziała że rekrutacja jest w toku i "przesłuchuje" właśnie
    kandydatów. Nie miała pojęcia skąd wzięło sie powtórne ogłoszenie - wcale go
    nie zamawiali.

    Pozdrowienia
    Lesher