PracaGrupypl.praca.dyskusjePomożecie ustalić wymiar urlopu wypoczynowego? › Re: Pomożecie ustalić wymiar urlopu wypoczynowego?
    From: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pomożecie ustalić wymiar urlopu wypoczynowego?
    Date: Sun, 31 Jan 2010 20:52:05 +0000

    w założeniu że jedno występowało po drugim i nic się nie występowało w
    tym samym czasie (np. nauka i praca, prace jednoczesnie) - tego nie
    napisałeś i nie chce mi sie zgadywać
    po drugie nie ma znaczenia dla wliczania stażu pracy czy pracowałeś
    kiedyś tam na pół, ćwierć czy inną część etatu. dlatego ma znaczenie że
    pracowałes 19 miesięcy (wtedy miało znaczenie że np. zamiast 5 dni
    8-godzinnych dostawałes 5 dni 4-godzinnych albo inaczej przeliczanych
    proporcjonalnie - jednak zawsze to było to 5 dni)
    służba wojskowa - do stażu liczy się faktyczny czas służby
    okres bezrobotny - jeżeli z prawem do zasiłku to w pełni wlicza się do
    stażu pracy z pominięciem wyliczania urlopu (chociaż z tego co wiem jest
    spór w interpretacji ustawy o promocji zatrudnienia - art 79 ust 1, nie
    jestem zbytnio w temacie więc zakładam że pomija się ten okres do
    wyliczania urlopu)
    umowa-zlecenie i umowa o dzieło to umowy wynikające z KC a nie KP, czyli
    masz rację że do stażu urlopowego sie nie liczą (staż pracy, czyli
    generalnie wyliczanie do emerytury jest uwzględniane jeżeli były
    odprowadzane składki na ubezpieczenie emerytalne i rentowe)
    reasumując: szkoła 6 lat + 1/2 etatu 19 miesięcy + wojsko 18 miesięcy +
    pełen etat 20 miesięcy daje ci w sumie 10 lat 9 miesięcy stażu
    urlopowego. Oczywiście - jak zaznaczyłem na poczatku - jeżeli żadne z
    powyższych nie występowały jednocześnie